Edan@MIRROR繼被前女友爆出軌再被指控搵SP 疑似呂爵安撩女露骨調情對話曝光

2021.05.26

ViuTV旗下男子組合MIRROR近期人氣急升,不少成員都成為大眾焦點,在即將播出的劇集《大叔的愛》中擔任主演的Edan呂爵安便是其一。最近Edan疑被前女友踢爆出軌,與當時所講的和平分手有出入,引起討論區網民熱議。

網民對此意見不一,有人質疑Edan舊愛博上位,有網民就開POST強調Edan前女友並非博出位。

樓主表示自己與Edan住在同一間港大宿舍:「成間hall其實都知edan出軌 但之前大家都唔爆佢出嚟 保護下佢聲譽 但而家見到咁多護住(主)犬鬧個女仔真係有啲嬲」,不過被部分網民質疑未能拿出真憑實據,只是片面之詞。

之後再有網民分享疑似Edan露骨調情的對話,不過部分網民質疑改圖,提出藍剔、用字習慣等多個疑點。亦有網民認為就算是真的,都不足以說明Edan出軌。

對話圖曝光後,討論區多了不少關於Edan的帖文。Edan下午在IG疑似回應傳聞,不過就表示不作任何澄清及回應。而前女友就表示不希望再提起往事。

圖及來源:連登討論區、IG@呂爵安

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓