綜援戶搬屋徵求二手家電 指定要50吋大電視加2米梳化 要求多多又揀擇網民批離地

文: Ling Kwok
2021.06.24

社會有不少有需要人尋求協助。近日有社工代綜援戶在網上徵求生活物資網站發帖文,網民意外發現其要求離地難接受,如特定徵求50吋大電視及2米大梳化,網民直言自己屋企都未必有咁大部電視及梳化,甚為離地。

 近日有網民發現,網上徵物平台「五餅二魚網站」見到有社工代綜援求助人徵求生活用品及電器,發現其要求多多,如50吋電視機、1.5匹分體式冷氣機、2米梳化、1.8米上下格床(連床褥更佳)等,令他們對「基層家庭」的定義感到好奇。笑言「我屋企都係用40吋電視」、「又50吋電視機、又分體式冷氣、又唔駛做,真係好」。

另外,亦有綜援戶徵求電子產品,不過其要求亦相當揀擇,例如手提電腦要求是Windows 7系統版本,又有特定牌子不作考慮,令網民質疑他們的需要似乎有點離地。該帖文目前已被刪除,而網民就希望該網站可以把關,不要濫用大眾對有需要人士的同情心。

圖:五餅二魚、unsplash

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓