【大叔的愛】黃德斌豁出去做盡少女求愛表情極大反差萌 簡慕華對拍檔另眼相看:未見過佢咁!

文: Ling Kwok
2021.06.28

ViuTV劇集「港版《大叔的愛》」終於播出,有不少FANS對此都十分期待。而首集飾演大叔KK的黃德斌火速向Mirror成員Edan呂爵安飾演的田田示愛,更與Anson Lo盧瀚霆飾演的阿牧公開爭仔,引發了不少笑彈。

現年58歲的黃德斌,自入行以來都少有演出喜劇,多演出較為嚴肅、苦情的角色,如《刀下留人》的劊子手及《火舞黃沙》等。而今次他參演《大叔的愛》要豁出去做盡少女表情,最初黃德斌都有猶豫是否接拍,而導演想從他身上找到反差萌,從而增加喜劇效果。

在劇中飾演黃德斌太太的簡慕華,今次特意回港拍劇,源於與黃德斌是多年好友,更多次飾演夫妻。她聽到好友接拍《大叔的愛》時,亦感到驚訝:「「我再三問導演,佢(黃德斌)真係接?我就話『嘩!佢肯接我一定要做喇!』我同佢嘅合拍程度、呢個默契,係用錢都買唔到,我完全好放心咁交曬畀佢、一齊去排戲。」簡慕華坦言未見過黃德斌演喜劇,見對方做盡少女表情及動作,覺得好好笑。

黃德斌因《大叔的愛》做盡不曾做過的表情動作,搞到自己不敢看回自己的表現:「其實《大叔的愛》喺我多年嘅演戲生涯入面,相信都係一個相當難忘嘅經驗,係一個好大嘅挑戰,因為我甚少拍喜劇,我通常都係演啲壞人、或者一啲苦情啲嘅戲。喺成個過程我都唔係好敢睇playback,但佢哋喺度笑好開心,我反而喺度諗係咪真係咁演㗎?希望觀眾可以睇下,可以笑下!」

圖:ViuTV

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓