【大叔的愛】Edan神複製詭修女造型鞭打「二奶」 呂爵安公開拍攝笑料絕密走光片曝光

文: 羅志宏
2021.07.02

ViuTV熱播中的劇集「港版《大叔的愛》」迴響極大,除了重現日版經典場面之外,亦加入了不少港版獨有的笑位。其中,Edan與KK老婆、公司的Carmen姐,三人就大玩Cosplay,角色扮演了「詭修女」的造型,Edan亦公開了自己的絕密走光片。

Edan呂爵安在劇中的演繹夠浮誇和騎呢,大放笑彈,被封為新一代諧星,最新講到他飾演的「田田」接觸了KK老婆「Francesca」後,一度以為自己只是煙幕,以為與黃德斌出軌的是「Tina」,不過其後得知查無此人,才驚覺自己是黃德斌的真命天子。

田田、Francesca、Carmen姐一起神複製「詭修女」造型,「修女三人組」手執皮鞭,瘋狂鞭打所謂的「二奶」,田田更加是鞭鞭有力。不過,辨明真相後,田田才發現自己就是「二奶」,劇情笑料百出。

Edan亦在社交平台IG上公開絕密拍攝片段,表示「哩幕拍嗰陣已經笑到想死,真係好cls。」Edan亦貫徹搞笑本色,大方分享走光片,寫道「哩Take仲要唔小心勾到條裙,走哂光!嗰下Feel到下半身突然涼一涼我就知咩事了,即刻好想笑,真係攞命。」幸好,Edan就有穿上打底褲,更自嘲「#點解可以咁樣衰 #偶包要去外太空執」。



圖及來源:劇集截圖、IG@Edan

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓