王浩信陳豪代表TVB出席奧海城商場活動 直播僅得百幾人睇 粉絲數目一眼望晒

文: Ling Kwok
2021.07.23

2021年東京奧運今日開幕,本地兩大電視TVB及ViuTV分別於商場舉辦相關活動。中午就有ViuTV帶來人氣組合MIRROR及ERROR到屯門市廣場出席活動,令粉絲迫爆全場;有網民對TVB那場的場面實況感到很大興趣。

中午就有MIRROR及ERROR成員迫爆屯門市廣告,晚上就有TVB藝員:陳豪、王浩信、胡鴻鈞、黃翠如、陳敏之和朱晨麗在奧海城出席奧運相關活動。

就奧海城現場所見,商場3層就不如早上屯門市廣場般塞爆,粉絲數目更是一眼望晒;同時TVB娛樂新聞台就為活動直播,也只有百多位網民收看,與早上屯門市廣場形成了強烈對比。

據知,除了陳豪、王浩信、胡鴻鈞、黃翠如、陳敏之和朱晨麗出席場活動,一眾聲夢成員則在西九龍草地活動表演,但就未有現場直播。

圖:ViuTV、TVB

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓