193公開向古天樂搲撈望開拍《古仔ERROR遊》 郭嘉駿咩都肯做:我唔介意代佢食屎

文: Ling Kwok
2021.08.22

人氣組合MIRROR的公開活動一單接一單,不過另一邊廂,ERROR的成員都密密JOB接JOB,就好似193(郭嘉駿)早前就外出搵銀,與前輩古天樂一齊出席護膚品活動,更公開向對方搲撈,希望開拍《古仔ERROR遊》。

ERROR之前與古天樂曾經合作拍廣告,成功引起話題。而193今次再與古天樂出席活動,事後開到口表示想同古仔拍節目。雖然193唔想再拍《花姐ERROR遊》畀人糟質,但不過如果對方是古仔的話「我都想拍《古生ERROR遊》,我唔介意代佢做晒所有嘢,食屎嗰啲,魚翅就佢食啦。」又大讚對方性格吸引,希望他能與ERROR一齊拍綜藝節目。193希望與古天樂合作的心如此熱切,古天樂就表示:「我哋都係演員,都好被動,睇返導演諗咩,最重要有好劇本,193都好幽默嘅。」

圖:193、古天樂IG

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓