姜濤突被爆中學時期暗戀《全民造星4》21歲Ada仔 女方被爆料疑似多年前曾hurt爆姜B

文: 羅志宏
2021.11.22

《全民造星IV》持續熱播中,60強參賽者陸續被起底,其中一位已晉級的「Ada仔」近日在網上就被爆料,疑似是MIRROR成員姜濤於中學時期的暗戀對象,更被接連踢爆Ada仔多年前嫌棄肥胖的姜B並加以嘲笑,爆料事件惹來不少熱議。

上星期《全民造星IV》來到90強淘汰的最後一集,其中由27號的Ada仔擊敗193妹妹晉級,兩人喊到聲淚俱下,引發網民開始關注勝出的Ada仔。日前,有網民在LIHKG連登討論區就以「你問我答 全民造星4 Ada 仔(姜濤中學暗戀過嘅女仔)爆料區」開post大爆料。

 

年僅21歲的姜詠鑫(Ada仔),是一位學生, 眼睛大大加上笑容甜美, 而且擁有一頭長直髮, 也是一位清純風格的靚女。連登網民就爆料指Ada仔與姜濤讀同一間中學,Ada仔是姜濤於中學時期的暗戀對象, 有傳當年外貌協會的Ada仔就嫌棄體型肥胖的姜濤, 並拒絕姜濤等喜歡。 

另外亦有自稱是姜濤同班同學的網民爆料表示,Ada仔當年仲有份笑姜濤肥, 不但將姜濤暗戀他的事周圍唱, 而且將姜濤的肥仔學生相放上facebook, 令同學取笑姜濤。網民又爆本來沒有追蹤姜濤的Ada仔,在參加了《全民造星4》後即重新追蹤對方的IG。

 

 

圖及來源:節目截圖、連登討論區、IG@geungada、keung_show

 


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓