COLLAR跳舞擔當25歲So Ching入女團都可以拍拖名花有主!男友曾參加《造星》是MIRROR御用伴舞

文: 羅志宏
2022.01.25

女團COLLAR出道後人氣高漲,25歲的So Ching(蘇芷晴)是團內的跳舞擔當,本是跳舞老師的她早已憑出眾的舞蹈實力收獲人氣,更大方承認名花有主,有一名同為舞者的男朋友「Mo」。男友原來曾參加《全民造星》第一季,更是MIRROR的御用伴舞,So Ching出道後對戀情沒有收收埋埋,證明入女團都可以拍拖!

COLLAR成員25歲的So Ching(蘇芷晴)雖然已加入女團,但對於男朋友的身份一向都大方放閃。而隨著So Ching成名,其男友阿Mo(李啟言)亦成為大眾焦點,阿Mo是第一季《全民造星》參賽者,更是MIRROR的御用伴舞,最近在Anson Lo《Megahit》和姜濤《鏡中鏡》。

So Ching早在《全民造星4》比賽時,說以出眾的跳舞實力,加上歌唱水準平均,是表現中上的參賽者之一。So Ching在初選的是C AllStar成員釗峰的歌《佚名》,僅以一張長凳跳舞,就獲得評判她評,擊敗Win Win晉級,一路殺入總決賽,成功加入女團出道。

So Ching在節目初期就表示自己跳舞老師和舞者的身份,令她覺得「跳舞好似唔可以行好遠,(因為)有年齡限制,應該係時候試新嘅嘢,因為已經25歲了,報咗名先,等自己冇得後悔!」自此一路走來成為女團COLLAR的一員。



圖及來源:IG@So Ching、@momo.lky、節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓