29歲吳若希近照面部僵硬突然變晒樣 嚇親網民清一色表示認唔出:個樣唔同咗嘅?

文: 羅志宏
2022.01.21

現年29歲的歌手吳若希(Jinny),自誕下第二胎「搏豬」後全面復出,繼續以唱歌和綜藝主持為主。日前,Jinny就在IG社交平台上分享了一張與近期紅人陶大宇的合照,不過Jinny的外貌被指有種說不出的走樣,猶如變成第二個人,嚇親不少網民留言表示認唔出。

吳若希日前在IG上分享了幾張食Tea的近照,更巧遇了陶大宇而合照一張,以一頭中長髮加韓式曲髮造型示人的Jinny,笑容甜美,少女味十足。不過,就有不少網民就留言表示認不出相中人是吳若希,更直言:「你個樣唔同咗嘅」、「差啲認你唔到」、「真係冇一幅相似你」。

有人問吳若希是否換了另一個風格的妝容才導致容貌有所變化,亦有網民就覺得吳若希應該是P圖過度,才導致相中人猶如變了另一個人,又有尖銳留言認為她稍作微調變靚,令蘋果肌變得奇特。

 

 

圖及來源:IG@吳若希

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓