家居改裝無障礙廁所 8 大貼士

文: U Magazine
2022.02.20

隨着香港人口高齡化嘅情況愈嚟愈嚴重,唔少家庭都有行動不便嘅老人家,日常需要坐輪椅;另有一啲家庭亦有需要坐輪椅嘅長期病患者,如果能夠將家居廁所改裝成無障礙廁所嘅話,會令日常生活更方便。但究竟係咪所有家居廁所,都可以改裝成無障礙廁所嘅呢?有乜嘢地方要注意?工程需時幾耐?

 

 首先,廁所不可以太細,有可能需要擴展廁所空間。廁所門亦至少要有 0.8 米闊,可以容許到輪椅或其他輔助病患者洗澡設施的出入。

 

廁所門的駁口位要盡量改做斜坡,方便輪椅出入。

 

企缸不可以有缸壆,以便讓殘疾人士的洗澡輔助用具可以推入去。

 

座廁旁邊要有足夠位置放輪椅,以及讓輪椅轉動的空間(至少約 1.5 米x 1.5 米)。

 

洗手盆下面盡量不要造儲物櫃,以免阻礙坐輪椅人士使用洗手盆。

 

地磚則最好使用防滑系數達 R10 或以上的防滑地磚,避免使用者滑倒。

 

照明方面,要用光度充足的天花燈,避免因光線太暗而發生意外。

 

至於洗手間是否需要安裝扶手,或者要安裝在甚麼位置,最好先徵詢物理治療師或醫生的專業意見。

 

 

【INFO】

設計團隊:EHome Interior Design

網址:https://www.facebook.com/ehome.interior.design

========

同場加映

【蝸居睇樓團】杏花邨獨立屋feel複式單位+鄉村風open kitchen

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓