專家教解決 3 大家居問題! 洗手盆異味、座廁水長流、換門鎖

文: U Magazine
2022.02.18

屋企成日都會遇到需要小修小補嘅地方,好似洗手盆有異味淤塞、座廁沖水位水長流又或者房門鎖壞咗,想自己更換或處理,又唔知可以點搞好?!不如等「裝修佬 - 香港一站式網上裝修平台@FB」的導師 Anthony 教大家點樣輕髲處理啦。

 

洗手盆的隔氣位累積了油脂及各種殘留物,就會產生異味甚至造成淤塞。清洗方法不難,首先戴上手套,並預備水桶在隔氣底下。

以順時針方向扭開

會見到隔氣有很多油脂雜物,用熱水清洗乾淨,再裝返原位就搞掂。

廁所馬桶水長流,可能是水箱零件被沙石堵塞,可試試清洗。首先緊記關上沖廁水總掣,再打開水箱,見到放水器。

將放水器扭45度拆出,再沖洗。

檢查放水器底部膠圈仲有冇淤塞物,然後裝回原位,重開沖廁水總掣。

更換門鎖要由房門一邊着手,在門柄頸位找到內藏鐵片的,以錐或螺絲批插入,就可鬆開把手。

色面蓋側邊都有凹位,一樣用錐或螺絲批插入,鬆開。

鬆開螺絲拆下舊鎖頭。

新鎖頭凹位對準門內鎖位。

從房外裝上。

再扭上螺絲及裝回色面蓋。

將手柄凹位對準門柄凹位套上,關門前記得要試試門鎖是否正常運作。

========

同場加映

【蝸居睇樓團】杏花邨獨立屋feel複式單位+鄉村風open kitchen



用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓