MIRROR成員Jeremy首支派台跳唱作品《半》散發妖艷魅力 廖子妤任MV女主角加持綻放黑暗美學

文: 羅志宏
2022.02.23

MIRROR第一手位單孩成員Jeremy(李駿傑)首支個人跳唱單曲《半》,透過歌聲唱出欲望底層裡的真我,展現與另外6位MIRROR單飛成員截然不同的歌曲風格,而MV找來獲今屆白港電影金像獎女配角雙提名的廖子妤擔任女主角,一同以黑暗風散發妖艷魅力。

由知道可以推出單曲,Jeremy已認定要找王雙駿(Carl)擔任歌曲監製,而Carl亦二話不說為他找來吳林峰作曲、周耀輝填詞。有別於過去清新作品,吳林峰為Jeremy寫出來的旋律呈現了Jeremy最希望展現的黑暗面,而創作過程亦有笑料,Jeremy道:「吳林峰寫完第一稿後,Carl叔叔要佢改,跟住吳林峰睇咗半個鐘鬼片,就完整地寫出〈半〉嘅旋律!」

至於周耀輝,Jeremy早就知道對方是猛料詞人,而對方也優雅地寫出了自己想表達的內容。「今次〈半〉呢首歌,係想話人有唔同嘅面向,但好多時候喺好同壞之間,大家總會忽略、拒絕接受壞嘅一面,但作為一個人,係需要接受所有面向,接受自己嘅不同面貌。接受咗,了解自己最渴望嘅,就去正視佢,努力變成自己想成為嘅人。」

 

第一次出歌,Jeremy坦言好緊張,他說:「話晒前面有6個兄弟出咗作品,不過我今次推出嘅風格又同前面6個風格完全唔同,係可以區分到嘅第7個Style,透過我哋每個人嘅Solo歌,可以話俾大家知,我哋12個人都有自己獨特一面,希望可以製造更多唔同風格,令到香港或者其他地方嘅聽眾,可以有唔同嘅選擇。」

 

至於今次〈半〉的MV,講述Jeremy是墮落天使,被世界中不同的黑暗面侵佔,產生了由廖子妤(Fish)飾演的黑暗化身,不停殺人,在殺死3個人之後,發現第4個目標人物是真愛,雙雙墮入愛河,為了要停止殺人這個瘋狂行為,於是請Jeremy這個本體封印殺人武器。

為了這個充斥著黑與白、善與惡的概念MV,Jeremy嘗試了3個造型,當中不乏妖艷與型格,他也嘗試了很多第一次,如搽指甲油及畫白色眼線,再配合不同的造型,在MV中化身天使與惡魔。這些造型,都不禁讓人聯想到Jeremy在2018年參加《全民造星》總決賽時獻唱〈Crazy In Love〉的妖艷美態,不過Jeremy說:「〈Crazy In Love〉造型比較王子,今次更加妖。其實由《造星》到而家,堅持行呢一條路唔係咁容易,但睇返原來行呢條路係啱嘅,要多謝《造星》。」

此外,導演找來Fish任MV女主角,Jeremy十分興奮道:「我一開始知Fish做女主角,已經覺得好勁,到拍MV嗰日上晝金像獎提名出爐,Fish收到好消息,就覺得成件事好Amazing!」不過今次Jeremy與Fish在MV中的交流不多,只有兩個Shot,Jeremy期待二人日後有更多不同形式的合作,因為他覺得對方演技十分厲害。

 

值得留意的是,Jeremy今次在〈半〉的MV中大跳糅合Urban Dance及現代舞的舞蹈,在幼沙上面的舞姿,有別於在Mirror中的勁歌熱舞。「啲沙好幼滑,跳舞時起初重心唔係捉得好好,頭一兩次跳會較驚,但之後掌握到少少,就可以跳得放啲,冇乜大問題。希望大家可以喺呢個MV見到另一面跳舞嘅我!」

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓