申請居屋網民疑團:公屋四人家庭 分開用綠表及白表申請得唔得?

文: U Magazine
2022.03.04

居屋2022接受申請,不少有興趣人士都正在積極考慮,不過有網民在連登討論區發文,表示硏讀完有關申請規例後,「睇完有嘢問,但1823打唔通!」,疑問就是:「如果一家四口住緊公屋單位(爸爸係戶主),兩名子女係家庭成員。爸爸媽媽申請綠表核心家庭,唔填兩子女嘅名。同時兩子女分開申請白表單人家庭,到真係抽中左先除名。咁樣會唔會俾房署當係重複申請而DQ?」大家又知道答案嗎?

問題一出,好快就得到網民以親身經歷回應:「用綠表申請新居屋 可以唔寫戶籍入面嘅仔女?我唔肯定得唔得,但我試過一年就係填晒全家名去抽綠表,之後我又用自己名去抽白表,之後兩份畀人DQ 咗!」雖然樓主都回應到:「呢個房署講到明唔得。一個名淨係可以出現係申請表一次,多過一次都當重複申請。」

申請居屋,每位申請人只可以出現在申請表一次,否則當重複申請,資格會被取消。

綠表申請人要填全屋人姓名
其實在房委會居屋2022申請網頁內的「一般資料」,入面的「常見問題」第10條,已經列明申請人不可以重複申請!

“10. 甚麼是重複申請?
 任何人士(不論是申請者或家庭成員)只能名列於【「居屋 2022」及「房協資助出售單位」】
的一份申請表內(即網上/紙本申請的白表或綠表其中一份),否則會被視作重複申
請;
 凡申請者及家庭成員分開名列於兩份或以上的申請,或夫婦分開名列於兩份申請表申
請,亦作重複申請論。
 申請者只可選擇以下其中一種途徑遞交申請﹕網上申請、郵寄或親身遞交申請表。申
請者如在網上已成功遞交申請,申請者及/或名列申請表上的家庭成員毋須再郵寄或親
身遞交申請表之紙本,反之亦然。
 如有重複申請,不論任何原因及無論是網上或紙本申請,所有申請一律作廢,已繳付
的申請費不會獲得退還,亦不能轉讓。”

但對於樓主的一家四口分開兩份申請表,的確好像無正面回答,但有網民就補充:「綠表一定要寫公屋入面所有人嘅名,而所有人名申請只能申請一次,所以結論,唔得!」、「答案係會,唔可以分開申請,唔識可以去搵屋邨主任問。」

若果綠表申請人有疑問,不妨去找屋邨主任查詢。
text/Joyce
photo/HKET圖片庫

========

同場加映

【蝸居睇樓團】380呎屯門舊樓大改造 ! 水泥X木色X條子營造和風屋+日式浸缸浴室

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓