38歲吳日言宣佈再做媽媽佗第二胎 懷孕未敢接種疫苗:「亂世中總會捱過,唔怕會餓死人」

文: 羅志宏
2022.03.03

現年38歲的吳日言宣佈再做媽媽佗第二胎!吳日言與圈外老公Barry於2016年結婚,育有一女Bea,近年逐漸淡出幕前,主力創業經營飯糰店生意。吳日言就在IG透露努力「造人」兩年多後,終於在去年11月發現成功有孕,但由於對疫苗副作用存有一定擔憂,於是未敢接種疫苗,還表示「懷孕在亂世中,好不容易渡過每一日。」

吳日言(Yan)在IG上報喜,宣布懷上第二胎:「一直都好想Bea 成為家姐,努力了兩年多,終於可以公布喜訊。懷孕在亂世中,好不容易渡過每一日,即使懷孕初期患上腸胃炎,傷風,都不敢輕易食一粒藥,堅持多喝水多睡眠,總會捱過!我當然擔心患上重症,不過更擔心肚入邊嗰個嘅正常生長情況,真係搏唔過!」

對於政府推行疫苗相關政策,疫苗通行證影響一定程度的生活,吳日言就直言:「我一早已經決定唔去食肆、商場。唔怕會餓死人,最多咪叫外賣。所以我已經早在半年前設立中央廚房,為自己品牌做一條生產線,每日新鮮製作,專人送到府上。就算生完小朋友,都可以安在家中坐好月子,享用自己出品嘅【百日の食事】月子餐。」



圖及來源:IG@吳日言

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!