打造 WFH 私人空間! 專家3點教揀合適耳機/喇叭

文: U Magazine
2022.04.02

相信唔少 WFH 嘅朋友都會遇到難以專注、怕工作中家人互相影響等嘅問題,特別係香港家居偏細,做唔到一人一個工作空間的話,就要靠唔同嘅Gadget打造有效嘅「聲音區隔」,睇下專家有咩貼士啦!

 

Q1:一般而言WFH的「聲音區隔」,都會用 Headphone或者 Wireless Speaker,要如何選擇合適 WFH 嘅耳機呢?

第一:電池的續航力。因為開會有可能長達數小時,電池需要足夠的續航⼒,可選⼀些三四⼩時以⾄五小時以上續航力的耳機或 Speaker。

第二:舒適度。留意配戴是否舒適,視乎實際需要選擇入耳式、頭戴式或是開放式耳機。

第三:考慮接收的聲音及內容。

想要⾃⼰空間的話,頭戴式和入耳式可能會是你的好選擇。
如果想聽到周圍環境,就可以留意開放式耳機或者掛頸speaker。
想降噪⼜想聽到家居情況,市⾯上亦有新型的True Wireless耳機選擇。
它的設計在 driver unit 開了⼀個洞,配戴後除了聽到耳機傳遞的內容之外,亦可聽⾒⾃然環境聲,令你可兼顧線上線下兩邊的情況。


Q2:長時間戴耳機可能唔太舒適,有無其他選擇呢?
如果你想耳朵零負擔,市⾯上有掛頸式藍藍芽 Speaker 可供選擇,設計上相當輕⾝,部分款式甚至只有113克,就算長時間掛頸都不易疲累,收⾳質素亦已有所改善。

Q3:掛頸式 Speaker 會唔會影響到同一空間內其他使用者?

掛頸式 Speaker 喇叭採取向上發聲設計,更加對準你的耳朵,所以就算是開放式設計,即使在會議途中,聲浪對⾝邊⼈的影響亦非常低。

Special Thanks:Jason Kwok SONY香港業務拓展總部 暨家用及專業業務本部


========

同場加映

【蝸居睇樓團】樂隊主音+室內設計師親自操刀!粉紅色絕配水泥牆、大雲石浴室

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓