肥美人︱32歲Chanhnez方芷茵大學講師跳鋼管舞震懾全場 受脂肪水腫雙腿腫脹無懼高難度倒掛鋼管

文: 羅志宏
2022.04.13

ViuTV選美真人騷《肥美人》開播以來引起不少觀眾關注「大碼女孩」,日前一集播出的初賽環節,體重接近240磅、BMI達37.4的13號參賽者方芷茵(Chanhnez)表演跳鋼管舞震懾全場,獲得一致讚賞。任職大學講師的Chanhnez,雖然擁有肥胖身形和買肢,但亦無懼高難度挑戰倒掛鋼管,水準不輸專業舞者。

32歲的Chanhnez是一名大學講師和英文老師,亦是一名模特兒。第一次面試時就剖白心路歷程,表示「希望多啲女仔識得去愛自己,無論佢個樣係點都好,唔會否定咗佢係一個點樣嘅人,佢都一定有佢自己叻嘅地方。」

Chanhnez在初賽部分以一色紅色性感裝束亮相,表演鋼管舞演出,做出多個高難度動作,以倒掛鋼管最令人嘆為觀止。

評審小儀就問到有關Chanhnez的病況時,亦揭開原來Chanhnez一直忍痛表演,由於肥胖和脂肪水腫(Lipediema)這種慢性疾病,而令下肢異常腫脹,她坦言:「下身存咗好多脂肪,普通飲食、做運動係減唔到,而且有一大堆病徵,例如撳一撳就會好易痛」,容易造成腿上瘀痕,令在場評審都相當佩服。



圖及來源:節目截圖、IG@Chanhnez

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓