楊茜堯產後極速紮肚修身近照離奇撞樣李施嬅 晒纖瘦蛇腰被網民錯重點:「呢個真係你?」

文: 羅志宏
2022.05.22

現年42歲的楊茜堯(前名:楊怡)自去年年底誕下第二胎後,都未有公開露面,連熱播劇《家族榮耀》出街也未有現身宣傳,一直專心產後復原身體和照顧一家四口,讓老公羅子溢在外拍劇搵真銀。不過,久未露面的楊茜堯亦未有放棄管理身形,修身期間回復成纖瘦蛇腰,身材不輸未生之前。

日前,靚媽楊茜堯就在IG社交平台上分享了近照,見到她產後僅花數個月時間,就成功極速紮肚修身,大晒纖瘦蛇腰的成果,靚樣更被指離奇撞樣李施嬅,一臉長面形,加上高挺的鼻樑,驟眼看的確與李施嬅有幾分相似,搞到一眾網民錯重點,紛紛留言幾乎認唔出:「呢個真係你?」、「以為係李施嬅」、「差啲認唔出」。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

婚後誕下一女一仔的楊茜堯,近十年的容貌變化一直都受到網民熱烈討論,曾經被指鼻子微調的疑雲,靚樣疑似再度進化,包括鼻頭變得圓潤、鼻樑變高,以及鼻翼位收窄。楊茜堯亦曾開腔回應過有關變臉的傳聞,皆一一否認,並表示專注家庭面無暇變靚。同時,有不少網民都猜為她辯解,指女藝人容貌亦隨年漸長,妝容祖指照角度闊顯亦會有所影響。

 

圖及來源:IG@楊茜堯

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓