港姐冠軍陳凱琳鍾情小眾品牌手袋!4款小資女必備袋!幾百蚊入手同款

文: 陳詩明
2022.06.24

港姐冠軍陳凱琳不時都會於社交媒體Instagram分享每日穿搭照,曝光她一向愛用的手袋品牌。雖然她出身富裕,但使用的手袋品牌卻是親民的價格,小資女絕對負擔得起,而且手袋款式簡約易襯!如果想知道有哪款品牌就要立即閱讀下文喇:

港姐冠軍陳凱琳平日於社交媒體Instagram大哂日常穿搭照,雖然她出身富裕,但她卻不追求名牌手牌,愛用的手袋都是價錢相對親民的品牌!最近陳凱琳分享渡假穿搭並展示strathberry safari手袋款式,牛油果色適合夏日穿搭,款式時尚易襯,售價$4,400。 

另外ro bags亦是陳凱琳大愛品牌之一,不論Gusset、Palladian、Vitre系列都擁有!外型非常獨特而且實用,品牌手袋價錢由$1,980至$3,780都有,絕對適合小資女入手!

除了strathberry及ro bags,FION Zishi Tiger Jacquard系列亦是陳凱琳近月的必備單品!將Tote Bag配搭牛仔風穿搭,款式實用更具質感!系列款式介乎$790至$1,490。

意大利品牌elleme的手袋亦很常出現在陳凱琳的Instagram穿搭相片,近月曾用過Enevelope系列,款式可以側揹或手挽。款式價錢約$3,354,比起名牌手袋價錢確實平一大半,難怪成為陳凱琳愛用的手袋品牌!

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓