龔嘉欣入行16年靠一招儲錢法慳出一層樓 慳妹曾豪擲900萬買樓做疫市業主

文: 劉紀彤
2022.12.16

龔嘉欣今年於TVB劇集《十八年後的終極告白2.0》擔正成為女主角,劇中龔嘉欣角色沈越努力賺錢照顧弟妹,演技大獲好評,可惜早前TVB《萬千星輝頒獎典禮2022》公布「視后」10強走勢龔嘉欣意外落馬,無緣成為今屆視后!而現實中龔嘉欣出道16年,對理財亦有唔少心得,更靠一招儲錢術儲下一筆可觀的積蓄,早年更成功豪擲900多萬買樓,年紀輕輕就做業主!

龔嘉欣入行多年,有過唔少代表作,而在生活上,一直都是慳妹的嘉欣曾表示自己是買乜跌乜的「股票殺手」,因此在理財方面傾向以保守、保本為主,只會以定期存款收利息。而且16歲起就養成儲錢習慣,並有一套獨門儲錢大法!

龔嘉欣分享自己的儲錢心得時表示會開設兩個戶口,一個用作出糧,另一個用作儲蓄,每月出糧時第一時間就將一半金額轉到儲蓄戶口,如非逼切需要都不會動用儲蓄戶口的錢,在不經不覺之間就儲下一筆可觀的金額。

嘉欣更於早年用自己慳慳埋埋的積蓄豪擲900多萬買樓,同時更與朋友合資7位數於馬來西亞吉隆坡開火鍋店,年紀輕輕就成為業主兼老闆!

►同場加映:【衝出嚟玩】香港海防博物館闊別4年回歸重開!親子輕鬆郊遊路線/行勻24個史蹟點/180度海岸觀景位

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓