陳茵媺行Catwalk性感低胸晒事業線獲讚狀態大勇 陳豪老公視角踎地浪漫低炒晒夫妻恩愛

文: 羅志宏
2022.06.20

即將於7月久休復出拍劇的陳茵媺(Aimee),近日除了忙於做功課睇劇本之外,也跟老公陳豪補祝結婚周年紀念,以及慶祝父親節大日子。樣靚身材好的陳茵媺一向保持身形最佳狀態,日前她就在IG社交平台上,分享了在衣帽間行Catwalk的影片,示範人妻性感晒事業線,不少網民就大讚Aimee狀態大勇!

片中見到陳茵媺身穿低胸背心配長裙,在衣帽間行Catwalk,大晒迷人笑容,更不吝性感,低胸盡展事業線,Keep得相當好。而鏡中的倒影更見到老公陳豪以專屬的「老公視角」,踎在地上低炒拍片,聽到Aimee的笑聲就知兩人浪漫溢於言表,認真恩愛。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇 

而昨日(19日)適逢父親節大日子,已煞科新劇《破毒強人》的陳豪亦終於一身輕,能與三個仔女食飯慶祝父親節,還肉緊攬攬大晒家庭溫暖,羨煞旁人。

圖及來源:IG@陳茵媺

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓