24歲波波減肥成功搣甩20磅收起性感大騷fit爆體態 入行5年兼顧學業終戴四方帽晒V面影畢業相

文: 羅志宏
2022.06.29

人稱「波波」的黃婧靈(黃凱儀)現年24歲,自簽約TVB做親生女後工作不斷,但原來入行接近5年的她在2020年重投校園生活,兼顧學業與藝人生活兩年後,日前就終於正式畢業,還在IG社交平台上大晒畢業相,見到波波更減肥成功搣甩20磅,戴上四方帽大騷瘦身成果。

波波在IG社交平台上貼出多張畢業靚相,表示終於大學畢業,並寫道「日日夜夜打essay 做assignment做exam嘅生涯正式結束!終於都無開sem blue 十分感恩,多謝所有支持過我嘅屋企人同朋友,亦都好多謝幕後嘅體諒 ,都令我好感動。有時有d固定time slot 嘅quiz,都會俾我做咗先(5-10mins),祝各位畢業生前程錦繡!」見到平日以豪放形象著稱的波波收起性感,穿上畢業袍,更減肥成功搣甩20磅,修身不少。

現年24歲的波波因為《#後生仔傾下偈》而人氣急升,當中最令人注目就是她那驕人的身材,所以身邊的人就曾因此幫她改暱稱叫「波波」。波波在去年4月正式簽約TVB做親生女,頓時工作不斷,除了在綜藝節目出現之外,早前亦有份參演古裝重頭劇《痞子殿下》,更有傳將於暑假播出。

 

圖及來源:IG@波波

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓