想換電子鎖要點揀? 愈貴愈好?維修好麻煩?

文: U Magazine
2022.07.12

每次屋企大裝修,樣樣嘢都想換新,門鎖當然係替換目標之一!一提到換鎖,好多人都可能想換現在流行的電子鎖,但每次落到賣門鎖嘅舖頭都好多款式選擇。到底電子鎖點揀先啱?又點知自己屋企道門適唔適合換電子鎖呢?一於請教從事門鎖行業 10 年嘅專家 Felix 吧!

今次記者請到有10多年處理門、鎖經驗的 Felix (左)為大家講解。
一般電子鎖可以裝係 40-60mm 厚的門上,若果門比較厚,就要配一些加長配件。
另外要留意大門與鐵閘間空隙,夠不夠心儀的電子鎖型號安裝。
電子鎖款式繁多,如果已安裝過其他鎖頭,最好拍底門鎖相片和度好尺寸,給電子鎖店評估,並提供意見哪款最啱用。
電子鎖開鎖方式大致有 4 種,包括密碼。
電子匙咭
指紋
與及傳統鎖匙,想方便老人家出入,建議採用匙咭或鎖匙方式。
一些較貴型號,更有多種功能,譬如用手機操作開關門。
或者出入時間記錄。
甚至感應有人闖入時發出警號。
相信大家最關心冇電點算,Felix 建議每半年就換一次電,保障運作良好。換電時拆開電子鎖後蓋。
放入電池
閂蓋時聽到音效就完成換電。而電子鎖一般都有後備匙,可以在冇電情況下緊急開門。
最後提提你,想果電子鎖真的故障,請找代理商或專門的電子鎖匠處理,讓他們用最少破壞的方式開門。


【INFO】
門匠 Door Master
地址:太子上海街 712 號
電話:2366 5699
Email:doormaster288@gmail.com
FB:門匠 Door Master

============
同場加映:
【蝸居睇樓團】
沙田37年舊樓型格乾濕分離浴廁、客廳窗台巧變打卡位



用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓