辦公室爆「換水風波」疑有人不滿經常要幫手換水 貼字條投訴:唔會同一日換第三次!引網民熱議

文: 黃卓瑩
2022.08.09

職場上充滿著潛規則,稍不留神分分鐘演變成小插曲。近日有網民投稿分享香港電台辦公室出現「換水風波」,懷疑有同事不滿自己經常要換水,於是在水機貼上字條投訴上一手:「為何斟晒啲水都唔換?」。事件引起不少打工仔共鳴,亦表示「呢樣嘢每個office都有發生」。

有網民在「公務員secrets」Facebook專頁分享職場小插曲,指近日香港電台辦公室發生「換水風波」,懷疑有同事不滿自己經常要換水,在水機貼上A4字條表示:「請問你為何斟晒啲水都唔換?有冇諗過下一個人感受?一滴都未斟就要幫你換水。」有同事事後在字條回應:「我有(成日)幫手換水架!大家同事無計啦」不過事主再貼上另一字條回應:「換咗兩次我唔會同一日換第三次!SOR!」,導致水機字條越來越長!

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

事件引起不少網民熱烈討論,紛紛留言表示「呢樣嘢個個office都有發生」、「換水有幾難?好自私」、「好多人寧願無水飲都唔換」。不過有人則表示「換支水都咁小朋友」,認為貼字條「解決唔到件事,又發洩唔到,都唔知做乜」,直言事主小氣。有網民就笑言:「單手抬起枝水換,之後就無人敢恰小妹了」,又建議事主可以買個私家水煲,自己飲水就自己煲,解決不必要糾紛。

 

圖及來源:FB@公務員secrets、unsplash


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓