裝修爛尾:鋅盤西瓜都放唔到? 專家教路!注意報價單、全程監工

文: U Magazine
2022.08.11

死慳死抵儲錢買到層樓,諗住裝修得靚靚哋、住得舒服啲。點知所有嘢都走晒樣:鋅盤細得可憐、電綫外露、門口過細⋯⋯最終爛尾收場,真係貼錢買難受。究竟點先可以避免到呢啲情況?搵裝修師傅又係咪靠彩數呢?今次請到「裝修佬 - 香港一站式網上裝修平台」嘅校長 Simon 解答大家問題。

 

這個單位裝修爛尾,留下不少問題,於是請 Simon 看看。

先給 Simon 看這個廚櫃的小型鋅盤,洗手以外都不知如何使用。
Simon 指這種細鋅盤不應該出現,施工時可能沒有跟足圖樣或者根本沒有圖樣,最後位置唔啱,就求其裝一個敷衍業主。
戶主要保障自己,不妨要求做任何項目都出圖,方便比對。
之後看看房間的電線,竟然有一截完全外露。

法例規定所有電線要入喉,這種既沒有入喉,長度連裝實都不夠,千萬不能使用。

比起裝修後才找驗樓師檢驗,建議戶主在施工期間到場監工,因為有些缺憾在裝修完成後已隱藏了,或者難以修正。
在報價時就要和裝修公司商量好何時檢查,如何檢查。可以訂明分階段或者完成某些項目就檢查一次。
又例如這廁所門太窄,要側身才能通過。
比起尺寸,Simon 指最大問題是門不能全開,只能打開 45 度,不論闊窄都不可能令人順利通過。
要避免發生問題時口同鼻拗,除了訂明合約,亦要保留雙方通話記綠,以便搞清楚責任屬誰。
裝修前多向幾間裝修公司格價,除了價錢,可能留意比較報價單細則,哪間公司有漏寫,與及各種保障條款。


【info】
裝修佬 - 香港一站式網上裝修平台
FB:https://www.facebook.com/hkdecoman/


============
同場加映:
【蝸居睇樓團】上門睇風水!龍師傅解答風水屋謬誤 背山望海唔一定好、大門對窗唔一定漏財?

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓