林家謙演唱會2022|加場門票今早開賣2.5小時售罄! 第三場嘉賓方皓玟激讚家謙「香港的傳奇」

文: 王庭芝
2022.08.22

林家謙《SUMMER BLUES》演唱會終極加開8月27日的場次,今早10時起開賣,雖然這場九成門票用作公開發售,但開售不到一小時已經售去八成門票,直至12:30宣布全線售罄,果然叫座力驚人!演唱會昨晚(21日)來到第三場,請來方皓玟(小明)和黃妍做嘉賓,小明稱家謙成為了「香港的傳奇」,而自己去年開騷邀對方做嘉賓獲一口答應,大讚對方氣魄十足,靚仔又有才華,實在不得不愛,小明笑言:「我好似向你示愛咁!」

林家謙《SUMMER BLUES》演唱會第三場嘉賓繼續有驚喜,先有黃妍(Cath)登場,合唱《我心中尚未崩壞的部份》,其後Cath獨唱《世界痛吻我而我唱歌》。Cath在台上多謝家謙給她機會上紅館唱歌,家謙笑道:「既然係你俾左第一次我,你要好好盡情享受啦。」

之後另一位嘉賓方皓玟(小明)出場,全場歡呼更是如雷貫耳,小明大唱代表作《你是你本身的傳奇》,不過上台後發生了小意外,原來小明的耳機失靈,要靠聽現場聲照唱,但依然表現淡定。唱畢後,小明對家謙說:「你用你的音樂,已經成為了香港的傳奇,你為香港寫左好多好好歌。帶俾好多人心靈上慰藉,我好proud of you!家謙,你的音樂真係無處不在。」

小明又提及去年第一次開紅館個唱,指疫情下難搵嘉賓,但家謙十分有義氣,一打電話給他就立即答應,小明說:「你話我點可以唔愛你?又靚仔又有才華....我好似向你示愛咁.....哈哈。真心嘅!多謝你為香港做咁多好音樂,大家一齊加油。」繼而兩人手拖手唱 : 《All we have is now》。

來源:主辦單位提供

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓