MIRROR演唱會意外|SoChing情不變守候阿Mo留醫 IG僅留一字傾吐無助再惹揣測

文: 羅志宏
2022.08.22

MIRROR紅館演唱會上月發生嚴重意外,重傷舞蹈員李啟言(阿Mo)至今已在深切治療部住院留醫26日,其女友So Ching一直不離不棄,守著候阿Mo。今日(22日)晚上,So Ching在IG限時動態再度抒發情感,並僅留下一字:「Helpless」,傾吐著無助的心境,惹來不少粉絲心酸,紛紛再為阿Mo、So Ching留言打氣。

早前,阿Mo爸爸再發出代禱信,交代阿Mo的最新情況:「現時經過三個星期,見到有很輕微的進展」,喜見曙光。而阿Mo女友So Ching亦同樣情不變,不離不棄,並會在社交平台發文為阿Mo打氣,對上一次就貼出了昔日與阿Mo共跳二人舞的片段,並寫道:「我真係好掛住同你一齊跳舞嗰陣,冇你陪我我冇動力㗎,快啲好番!」

圖及來源:IG@Soching

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓