月餅捐贈2022|全港7大機構中秋月餅回收活動!月餅券轉贈途徑/遍佈港九新界/回收點一覽

文: 黃卓瑩
2022.09.06

一年容易又中秋,每逢佳節都會收到不少月餅禮盒,如果食唔晒點做好?不妨可以參加各大機構舉行的月餅捐贈活動,機構會將收集到的月餅轉贈基層家庭、有需要的人士手中,一起分享節日快樂。回收點遍佈港九新界,不過要留意部分機構不接受回收冰皮、雪糕月餅等需要冷藏的月餅,捐贈前記得睇清楚啦,即睇全港7大中秋月餅回收活動詳情!

1. 食德好

食德好自2015年都會收集月餅轉贈給基層共渡佳節,今年繼續有80個公眾回收點佈滿港九新界,大家可以將多出的月餅放到指定回收點。但要注意不接受冰皮、雪糕月餅等需要冷藏的月餅、獨立包裝袋破損的月餅及過期月餅。

回收日期:8月23日至9月9日(下午3時正截止)

回收地點:

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

2. FOOD-CO

網上食物援助平台FOOD-CO今年繼續設置月餅回收點,歡迎大家分享食唔哂的月餅。注意捐贈的月餅必須包裝完整、距離有效食用日期最少2個星期或以上,並不接收冰皮或雪糕月餅 (可接受月餅券)。

回收日期:即日起至2022年9月13日(二)

回收地點:

  • 聖雅各福群會6樓
  • 聖雅各福群會慈惠軒(葵涌)
  • 聖雅各福群會慈惠軒(石硤尾)
  • 部份領展商場食物收集箱 >>詳細地址<<

 

3. 長春社

長春社今年舉行「2022 惜食中秋。月餅回收計劃」,大家可以將傳統月餅、冰皮及雪糕月餅、未過期的月餅換領劵、節日水果或禮盒交到長春社「糧善關愛坊」中心。注意捐贈前記得致電5541 1701確認,即睇以下詳情。

回收日期:2022年8月15日至9月14日

地點:「糧善關愛坊」荃灣梨木樹邨2座11號舖

時間:逢星期一至六,下午2時至6時 (公眾假期除外)

 

4. 太古地產 x 惜食堂

太古地產今年再次與本地慈善機構惜食堂合辦「月餅分享行動」,所收集到的月餅會被捐贈予有需要人士。注意回收月餅必須是獨立包裝及未開封,包裝沒有破損、未過有效食用日期、由香港政府認可的公司製造、無需冷藏及非自家製。

月餅捐贈日期:2022年9月1日至18日

地點:>>詳細地址<<

 

5. 北河同行

一如以往北河同行繼續收集月餅舉行「人月共嘗之收集月餅再分配活動2022」,轉贈給基層家庭、社福機構、獨居長者及有需要人士手上,分享節日氣氛,注意不接受回收冰皮月餅。

收集日期 :

即日起開始接收月餅劵至9月5日(以便換領)

8月29日開始接實體月餅至9月8日止

收集地點:

1.九龍深水埗大南街278號地下,北河同行 (上午7時至下午4時半)

2.九龍深水埗大南街275號地下,北河飯店 (上午7時至晚上10時)

收集方法 :

可以郵寄方式或親臨捐贈

如有大量的捐贈,請先inbox聯絡北河同行facebook或明哥,以便更妥善的安排。

 

6. 共享食物基金

共享食物基金一向都會派發應節食品給有需要的街坊,大家可以將過多的月餅交到指定回收點,一起分享節日氣氛。

婦女服務聯會(荃葵青)

時間 : 星期一至五 10:00-17:00 

地點:

  1. 葵涌邨雅葵樓3號地下
  2. 青衣長康邨康盛樓10-14號地下
  3. 葵芳邨葵安樓5-6號地下

新生精神康復會(屯門)

時間 : 星期一至五 09:30-16:00

地點:屯門田景邨田樂樓第十座地下9-24號

沙田婦女會(沙田 / 大圍 / 馬鞍山)

時間 : 星期一 至五 10:00-17:00

地點:

  1. 沙田新田村42A
  2. 馬鞍山利安邨利榮樓地下A翼

天水圍社區發展網絡(天水圍 / 元朗)

時間 : 星期一至五 10:00-17:00

地點:天水圍天悅邨悅貴樓地下12室

 

樂餉社

食物銀行樂餉社再度舉辦月餅收集活動,誠邀市民將多出來的月餅捐贈有需要的基層市民,散播中秋喜悅。今年與全港53個社區伙伴合作設立回收點,遍佈港九新界。不過收集日期現已經截止,大家可以留意樂餉社或其他機構的回收行動啦。

回收日期:即日起至9月5日

延伸閲讀:月餅捐贈|全港53個收集點!食物銀行收集月餅/月餅券轉贈基層家庭 即睇捐贈月餅方法

 

來源:各大機構

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓