香港舊鈔$10蚊紙可以升值100倍?綠色「青蟹」中一個條件賣到逾千元一張

文: 陳詩明
2022.09.12

舊鈔綠色$10紙幣「青蟹」於市面上已經買少見少,相信有不少長輩家中都可能存有舊鈔$10紙幣,但原來舊鈔$10只要有一個特徵就可升值達100倍!今次就與大家分享香港收藏家投資者張頌昇(Anthony Cheung)的分析:

舊鈔綠色$10紙幣「青蟹」由1985年開始印製,分別由香港上海滙豐銀行及渣打銀行(香港)發行,而當年亦盛行以綠色$10紙幣為新年封利是面額。以香港上海滙豐銀行為例,1985年份的「青蟹」並有AA字首就有機會可以賣到面值的數倍價錢。

而一般香港上海滙豐銀行「青蟹」的價值則視乎數量及號碼順序,如有100張順序號碼的$10「青蟹」,放售價值大約只有2-3成,即約港幣1,200至1,300左右。但如只有單張或散張$10「青蟹」,價值則不大。張頌昇指出由香港上海滙豐銀行及渣打銀行(香港)發行的舊鈔$10價值上分別不大。

但有一個情況是可以令「青蟹」升值100倍,甚至有機會達逾千元一張,就是一定要「靚號碼」,例如6條號碼「UD777777」。大家都可以不妨留意一下家中的舊鈔是否都有以上條件!

已獲授權及轉載:Youtube@Anthony張頌昇

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓