兼職網驚現「上課簽到員」招聘!到嶺南大學幫手簽到時薪達$200!工作內容:簽完就走得

文: 梁穎心
2022.09.09

踏入9月,各大中小學及幼稚園都已經開學,祝學子們學業進步。日前在Facebook的求職群組,有人發文請「上課簽到員」,職責就是負責簽到,時薪可達$150至$200元,究竟是怎麼一回事?即睇帖文內容喇!

本周二(9月6日)有人在Facebook群組「香港首選搵工<兼職part-time,全職Full-time>大招募香港首選搵工<兼職part-time,全職Full-time>大招募」,發文招聘「上課簽到員」,工作地點在屯門嶺南大學,只要幫忙簽到就可以獲到時薪$150至$200。

帖文內列明工作時間,分別為星期三9時、星期四2時、星期五2時半及7時。亦提到「咩都唔洗識,去幫手簽到就得,簽完就走得,唔洗留」。工作內容輕鬆,時薪豐厚,不如坐好順便聽書?

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

圖片來源:Facebook嶺南大學

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓