MIRROR演唱會今起接受退款申請 鏡粉表態唔退票:路漫長也靜候

文: 王庭芝
2022.09.15

MIRROR首個紅館演唱會《FWD 富衛保險呈獻 - MIRROR.WE.ARE LIVE CONCERT 2022》進行期間發生嚴重意外,演唱會即時腰斬,主辦單位宣布受影響場次的觀眾可選擇今日(15日)起一年退票獲發還全數款項,或是保留門票演唱會完整門票,等待進一步宣布會否安排補場,主辦單位將不遲於2023年9月14日公布成功安排與否。雖然大會提供退款選擇,但有不少鏡粉揚言「點都唔退」!

MIRROR演唱會主辦機構MakerVille於意外發生當日(728)即時宣布取消表演,翌日宣布取消餘下所有場次的演出及網上直播,受影響場數共9場,而在815日,大會公布有關門票退換安排,觀眾可以915日起一年內退票或保留完整門票以兌換日後可能補辦的MIRROR演唱會。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

MakerVilleFacebook公布有關消息後,大批鏡粉都留言講明不會退票,會等待MIRROR回歸和再次宣布舉行演唱會,有粉絲表示演唱會一票難求,好不容易撲到飛,下次再開騷唔知有無可能買到飛,故此寧願保留手上門票,粉絲紛紛說:「唔退票, 路漫長也靜候」、「咁難先有張票,梗係唔退啦」、「支持鏡仔嘅都唔會退票囉」、「不退票,2024都等」。

除了表態退不退票,亦有粉絲留言表示關注意外責任問題,並希望大會關心受傷的舞蹈員,以及期望安排補場能否加強舞台安全。

 

來源:FB@MakerVille

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓