【香港小姐2022】「爆炸頭」徐麟聽唔明廣東話要求重複 司儀講足3次後陸浩明一句反擊全場爆笑

文: 羅志宏
2022.09.26

TVB《香港小姐競選2022》圓滿結束,每年最令人期待的莫過於佳麗泳裝問答環節,今年的泳裝環節重用歷屆港姐的刁鑽問題,其中打頭陣的1號佳麗徐麟(Astrid)因為聽不懂廣東話而搞出不少笑料,兩次要求重複問題後,被陸浩明(6號)以一句反擊,令全場爆笑。

泳裝環節打頭陣的早前憑「爆炸頭」引熱議的1號佳麗徐麟,抽中的問題是1989年港姐冠軍陳法蓉當年回答的問題,問題就是「如果香港舉行一個普天同慶的節日,令全香港人一齊開心玩樂,你會提議什麼節日?」

司儀丁子朗以廣東話進行第一次提問:「你會提議啲咩節日呢」,1號佳麗徐麟就開聲指:「請問可唔可以重複吓問題呢」;接着丁子朗再重複第二次:「你會建議新增咩普天同慶的節日呢」,1號佳麗徐麟再次開聲要求:「可唔可以用國語說一遍」。

然後,丁子朗用普通話再問一次,1號佳麗徐麟終於聽懂問題然後回答「天體美食節」,另一位司儀陸浩明甫聽到就開口問「可唔可以再重複多一次呢」,這一句反擊瞬間令全場爆笑,而1號佳麗徐麟亦忍俊不禁,望向陸浩明尷尬微笑了一下,掌聲此起彼落。

最後,1號佳麗徐麟驚喜打入五強,但就未能躋身三甲席位。


圖及來源:節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓