梁競徽老婆仔女被網民彈醜樣 剷留言護妻小嬲爆反駁:好自為之

文: 程家健
2024.03.04

近年梁競徽(前名梁烈唯)專注於內地發展,不時於微博及抖音分享日常生活及展現愛國心,仲放棄埋香港嘅社交平台。早前佢喺抖音分享囝囝食雪糕嘅可愛樣,但就竟然被黑心嘅網民批評小朋友嘅外形,嬲到佢留言反擊兼block黑粉。

競徽於抖音post出囝囝食雪糕嘅片,囝囝一邊食一邊鬼馬跳舞又唱「馬桶人」歌,摸下肚仔又食下雪糕,成個嘴隻都係雪糕,非常可愛。不過就似乎有人留下惡意評論攻擊佢囝囝,令競徽留言反擊:「看到一些朋友的言論,不知道是有心還是冇意去說到樣子的問題,我可以跟你說,所有的父母都會覺得自己的孩子是可愛的,但這個不是重點!最重要是他們健康開心,孩子像誰也不重要,重要有個快樂的童年和健康的家庭!」

更加有人連帶攻擊埋佢太太嘅外形,競徽就表示自己係睇太太嘅內在美:「至於有人說我太太不美,我看的不是外表,是內心!她的人品人格夠美就可以了!人總會老,外表和身體也會變,如果你老公或男朋友只喜歡妳的外表和身體,那妳好自為之!另外一個題外話,看了一下說我太太和孩子的那幾位,如果妳對自己的樣子是有信心的,妳就不用整喇!」不過相關嘅留言就睇唔到,相信已經畀競徽「拉黑」。

唔少人都支持競徽,叫佢唔使理黑心留言,更大讚佢嘅小朋友可愛:「認同,原来您思想係咁正面的,你一定是個好老公,好爸爸,馬上關注你。」、「支持你。」、「你仔仔好可愛,靚仔。」、「嘴巴賤的人無需要理佢。」

圖片來源:Instagram、抖音

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓