《Alright》│Tiger出處男單曲孻仔孻心肝 MIRROR化身「誇誇群」讚有電影感

文: 程家健
2024.03.09

MIRROR 12位成員終於都陸續有自己的單曲,作為壓軸一批推出個人首隻歌曲的分別有楊樂文(Lokman)、陳瑞輝(Frankie)、王智德(Alton)和邱傲然(Tiger)。近日,邱傲然把長髮剪掉拍攝新歌《Alright》MV,令人眼前一亮,眾成員都讚到嘩嘩聲。雖然起步可能平部分成員較遲,但眾成員都特別愛錫邱傲然,拍攝短片撐到底。

同場加映:Gi-Force演唱會補場|炎明熹大學成績表比預期中理想 投入工作未Feel到有追求者

日前邱傲然推出新歌《Alright》的MV,充滿電影感,以故事形式拍攝。他飾演一個失意打工仔,兼且生活上有很多不如意事。MV全是邱傲然的喜好,由於他鍾情汽車,找來不同款式罕有車輛在MV內出現,最為觸目是他親自駕駛70年代黃色的Corolla,他表示:「其實呢架Corolla,係演唱會我執導嗰條短片裡面出現過,今次算係呼應返個自己嘅作品。」而MV內,更有燒車、放煙花等效果。為了配合MV中的角色,邱傲然穿上西裝、戴眼鏡扮作寫字樓員工。

邱傲然作為MIRROR中最年輕的一人,其他成員都特別拍片支持,11子分別以4組人拍攝,大家欣賞MV時奮興得嘩聲四起,呂爵安(Edan)、姜濤、李駿傑(Jeremy)和盧瀚霆的一組,大讚剪短頭髮的邱傲然有型,見到邱傲然有食煙鏡頭,李駿傑就話:「壞呀壞呀,佢壞過凱婷。」

大家見到MV內有燒車、放煙花等效果,都不禁大讚MV高成本製作,充滿電影感,而江𤒹生(AK)覺得有驚喜。邱士縉(Stanley)和柳應廷(Jer)就睇得出MV內全都是邱傲然的喜好,柳應廷說:「我覺得佢好正,個MV比平時我哋嘅MV,好有電影感,配樂、車,乜嘢聲都收集齊。」而邱士縉也有同感:「好係佢,佢好鍾意車,以車寄語一件事。」

至於王智德(Alton)就睇得好仔細,他認真地說:「我知佢比喻緊人生,行到某個位跪低,之後有朋友經過相助,就算嗰個只係陌生人都會幫。由歌曲、去到演唱會演出,連埋呢個MV,佢都係Keep住做自己鍾意做嘅事,一個人做自己鍾意做嘅嘢,就會發光。」

不單組員表揚外,樂迷聽到都覺得歌曲很感動,「作為已經40歲嘅中佬,估唔到會比一首咁年輕嘅新歌感動到,加油,希望從你嘅聲音得到更多感動」、「姜糖入嚟支持虎仔, 本身Tiger已有好多talents, 呢幾年努力裝備自己. 好開心見到你出咗SOLO歌, 導演方面又有出頭, 加油」、「終於迎來第一首歌嘅MV,一直就覺得老虎仔好有潛質,直到佢做導演等,證明咗佢嘅努力,虎仔唱歌都越嚟越有進步,好鍾意呢首歌,好勵志,MV都好好睇」、「小虎唱歌很有潛質。總覺得他就算遇上失敗,都以滿載浪漫的心態輕輕捱過,再繼續前行,深信最終都一定Alright」。

撰文:娛樂組



 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓