中年好聲音2丨古淖文大爆媽咪開始移情別戀 譚輝智唔認師奶殺手:個個都咁後生

文: 程家健
2024.03.10

《中年好聲音2》今晚將會舉行「八強」爭奪戰,不少觀眾都期待今晚的節目。節目的最後十強陳俞霏、古淖文、黃劍文、劉威煌、沈宗賢、安雅希、顏米羔、林若盈、譚輝智和陳蒨葶今日獲商場邀請出席公開活動,吸引大批粉絲到場支持,當中以劉威煌的粉絲最多,而譚輝智的家人都有拉大隊力撐,場面熱鬧。

同場加映:Gi-Force演唱會補場|炎明熹大學成績表比預期中理想 投入工作未Feel到有追求者

暫時排名最高分的古淖文接受本網訪問時表示仍然有兩個回合,存在一定的變數,不敢稱「穩入」決賽,他說:「大家都好努力去表現自己,每次都有進步,良性競爭係好事。(好多評判讚!)好開心,跟谷婭溦上堂學唱歌之後,得到評判、觀眾同網民認同,對我嚟講好似打咗支強心針咁,越唱越有自信。」他承認以前接騷比較多,評判所形容的「撈味」不太適合出現在比賽當中,他感激評判們的意見,讓他可以逐漸進步。

提到決賽在即,一向住澳門的古淖文經常來回兩地,但父母有一定年紀,淖文怕父母太頻撲,加上他要唱歌未能貼身照顧,所以希望兩老留在澳門睇電視比賽就好。提到媽媽,古淖文大爆媽媽開始移情別戀,「真係頭痕呀,佢日日都聽譚輝智《歸來吧》,媽咪喺屋企洗碗又聽、熨衫又聽、煮飯又聽,我真係想打爆佢部iPad。(佢唔愛你喇?)好彩我仲有首《Desperado》,佢都有聽,不過我都係排第二,佢最鍾意都係輝智,所以輝智一於拎冠軍啦!」古淖文透露目前仍然港澳兩邊走,視乎比賽後的發展,再考慮會否將重心搬來香港。

譚輝智和顏米羔一齊受訪,輝智因病發燒失聲,未能開金口獻唱,勞煩好兄弟劉威煌頂上,他表示:「感冒未好,今朝直情開唔到聲,而家有番少少聲,唔唱啦,怕香港市民會掉我雞蛋,但慢慢康復中,希望決賽日之前可以康復。(要準備快歌跳舞?)係好大問題,但都要面對嘅,盡量去練,信心唔敢講,唔出醜就已經OK,我個要求Set到好低。」對於被封「師奶殺手」,輝智笑言:「個名邊個畀我呀?我唔覺喎,在場個個都好後生,咁後生竟然話佢係師奶?真係估唔到咁多人支持,感覺好奇妙。」他表示完成比賽後再考慮未來路向。

顏米羔昨晚在海上舉行生日派對,近180人參與,當中包括家人、朋友及粉絲,令他非常感動。生日願望是否得冠軍?他說:「我唔諗呢啲嘢,不過就論唱歌而言就希望可以有自己歌曲。(『輕鬆啲』兄弟爭獎傷和氣?)唔會,大家互相支持唔係爭。」他認為自己是攝影師和導演,照片或影像作品能夠傳達訊息,所以他期待有自己的歌曲,去感染到其他人。至於「輕鬆啲」中曾揚言會直播沖涼,顏米羔稱一定會找數,但今晚天氣太凍怕冷親,再擇日給粉絲們驚喜。

撰文:娛樂組

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!