比市區店更好食梳乎班戟!屯門4大美食精選

文: 依莉詩
2017.04.29

講到美食,香港係一個天堂,咩新潮,咩國家嘅美食都有。最近我依莉詩就打算做啲長少少嘅特輯,一於食盡港九新界十八區。介紹嘅第一個區當然係自己最熟悉嘅屯門啦!相信屯門人都知道紅橋係最多小店美食集中地,由松記、豬大王到雲貴風,都係三五知己晚飯宵夜聚腳地。上年開始呢區先後更有三間日式長龍店陸續進駐,真係日日龍尾都無消失過!今次就等我介紹紅橋其中 4間比較有特色嘅店比大家參考下啦!

屯門潮食集中地

因為輕鐵站都算密,所以好多地方都會以附近輕鐵站稱呼某啲地方,不過「紅橋」就比較特別,介乎景峰同豐澤輕鐵站中間,兩邊落車都要行 10分鐘先到。大家反而用附近一條紅、白兩色嘅天橋稱呼,所以「紅橋」係真有其「橋」

因為同 Vcity、卓爾廣場等商場隔咗條屯門河,並無新市鎮嘅繁華,紅橋附近都係一啲比較矮嘅建築同舊式商場,租平,所以聚集咗唔少小本經營的店舖。當然少不了 潮流美食啦!

 

第 1 站 屯の大阪章魚燒 排長龍章魚燒,多明太子走紅薑

講到呢間屯の大阪章魚燒由開鋪頭一個月已經變成人氣店。經過各大傳媒追捧佢又大粒又多料之後就日日排長龍。由初初排一個鐘都依家開咗成年都要排半個 鐘先有得食。

店內主要賣 4款章魚燒,原味、蟹子、明太子同多蔥。上面滿滿嘅料的確幾吸引,而最特別係章魚燒入面無紅薑,對我呢啲唔鍾意紅薑陣味嘅人就好啱。不過,開業初期的確係 幾大粒,只係後價格調整,又將章魚燒整細粒咗,所以性價比唔算高啦!

明太子章魚燒  $28/6粒

至於味道,章魚燒外皮唔太脆,內裏都算多醬,夠飽滿。沙律醬同明太子都幾多,係屯門係難得既水準。但至於值唔值得排咁長龍食佢呢?其實市區有更多更 平更好食嘅選擇,我就比較鍾意食旺角間日船,或者葵涌廣場間真。章魚無雙。

 

談到呢間店之前比人批評手腳慢,無禮貌,其實我係絕對同意!最好笑係店主 Chris 仲要喺香港01訪問回應話啲客人「搞到香港人Cheap哂」。無錯出 post 聲援員工係好事,但就造成縱容!佢哋嘅員工態度囂到不得了,唔休做咁款,仲要當住客人面前大聲講大聲笑,話啲人笑佢地手腳慢未唔好食囉,又要排又要話。就 係擺出一副,我係咁㗎啦,意見接受,態度照舊嘅樣。心諗,呢啲説話幾真心,但都唔應該係客人面前講吧!

屯の大阪章魚燒

地址:屯門青菱徑9號華利大廈商場地下11號舖

 

第 2 站 赤橋拉麵 小店日式人情味,沾麵湯底濃郁

近年興食沾麵,不過屯門有得食沾麵的地方唔多,赤橋拉麵算係屯門區內數一數二地出色。赤姐係紅,間嘢係紅橋,所以叫赤橋拉麵,呢個店名改得好有趣。鋪頭雖 然唔係好大,得幾張二或四人枱,坐得有啲逼,不過裝修好有日本風格,凳由汽水箱砌成,好搞鬼。至於麵食由日本師傅主理,有別於元朗姊妹店「彩」,赤橋拉麵 除左有沾麵仲有湯拉麵四款湯底分別係:魚介豚骨、黑油豚骨、海老豚骨、辛肉味噌,味濃有層次,值得一去再去。

魚介沾麵 $78

魚介湯底由魚介麵豉、鰹魚、小魚乾熬製,濃稠度較湯麵底高,重點係加咗柚子皮,多了一份清新感。而麵條由粗粒小麥製成,彈牙幼滑,配合湯底食真的不 錯。不過就唔係其他沾麵店,食完麵唔會有熱石同加水,等你當湯飲。

天氣熱,怕客人等得耐,出面放咗好多把扇畀客人用,仲要畫左公仔,好有心思。

可能驚你唔知點食,每張枱都有張手繪說明,上面隻貓貓畫得好得意啊!

 

店內雖然好細,大家都係快食快走,不過中間有個櫃仔擺漫畫,唔知係咪有人會拎嚟睇呢?最搞笑係啲凳,由汽水箱砌成,肥啲都坐唔到。

赤橋拉麵

地址:屯門青菱徑9號華利大廈地下5號舖

營業時間:12nn-3:30pm;6pm-10pm

第 3 站 W飯糖 W Kitchen 創意特色菜,小食到甜品都有趣

相比之前兩間人氣店,飯糖比較少人報導。味道方面未必人人啱口味,亦無特別到一定要衝去打卡嘅外表,不過佢嘅menu就唔係度度食到,由小食,主菜到甜品 都突顯出廚房對創意嘅追求。係要夾,而唔係亂咁搭!

忌廉磨菇原隻香草雞脾焗飯 $68

雞脾飯食得多,但兩隻大雞鎚放係焗飯上就第一次見。雞脾熱辣辣,外皮脆卜卜,肉嫩入味,而忌廉汁唔多唔少,唔膩啱啱好。

忌廉紅菜頭慢煮豬柳意大利飯 $88

紅卜卜嘅飯真係好奇怪,原來係紅菜頭,非常有營養,不過陣味就唔係人人接受到。而塊豬柳就好高質,外脆內軟,好多肉汁,好好味呢!

香吻 $12 (跟餐)

跟排興蝶豆花飲品,要樣靚好簡單,但要整到好飲就無幾多間。呢杯香吻加咗特質嘅蘋果糖,清香不帶死甜,甜度適中,睇得又飲得。

紫色樂園 $12 (跟餐) 不過呢杯紫薯鮮奶就有啲失望,因為完全無打過奶泡,就係水狀嘅一樣紫色鮮奶。唯一讚嘅係,飲得出佢真係用鮮奶沖嘅。

間野雖然細細地,但環境都幾清新,坐得算舒服,同朋友坐下hea下都唔錯。

W飯糖 W Kitchen

地址 : 屯門青翠徑9號多寶大廈地下33號舖

營業時間:12nn – 11pm

第 4 站 班戟館 Crepe N Cream 梳乎班戟夠深度,比市區店更好食

自從係 K11食過一次梳乎班戟之後我就愛上咗嗰種軟棉棉嘅空氣感,亦四圍搵更好食嘅梳乎班戟。而呢間班戟館就做得好有水準,甚至比荔枝角千呎cafe或者旺角黑 布街一帶做得更出色,係難得用心嘅高質西式甜品店。

不過因為即叫即製,由點餐到有食物就要 30-40分鐘,而店內環境好逼,只有四張枱。如果店內坐滿,就可能要等個幾兩個鐘先有得食。

熱戀 $75

梳乎班戟要鬆軟有空氣感係基本,最難得係佢好有蛋味,加上上面有半個浸過糖水嘅梨同焦糖雪糕,好夾。對男仔嚟講,最緊張係比呢個價錢,似係有嘢食落 肚嘛!你知啦,梳乎班戟好似食空氣㗎嘛!

京都丹波黑豆紫薯窩夫 $65

起初對佢無乜期望,但呢個窩夫出奇地好食,紫薯有紫薯味,窩夫又有蛋味,配埋雪糕就唔會乾。

圖片來源:Facebook@班戟館

本來我係想食呢個「巨人班戟」,可惜逢星期五限定,我呢度早出晚歸嘅打工仔又點有機會食丫!

想食好嘢真係要耐心地等,店內就係得一個員工一腳踢。就算食飽想走都埋唔到單呢!出面仲要有好多人排緊隊,哈哈哈…

班戟館 Crepe N Cream

地址:井財街9號錦發大廈地下20B號鋪

營業時間:星期二-星期日:20:00-01:00

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓