【西環好去處】$50慢遊西環!沙灣日落鞦韆/懷舊蛋花腸粉

2018.06.16

周末放假當然要捐窿捐罅出去玩,自從有港鐵西延線通車,去西環玩已經不再是麻煩事,不少地標更成為打卡熱點,但這個小區的其他地點又玩過未?今次就帶大家去西環,歎懷舊蛋花炒腸粉和老店自家製豆腐花,漫遊歷史舊建築,再到沙灣睇日落坐鞦韆!

第 1 站 高街麵霸:懷舊蛋花炒腸粉

這個小區留有不少舊香港的足跡,所以來到西環當然要一試懷舊小食-雞蛋腸粉!高街麵霸的懷舊蛋花炒腸粉($32),可以自選加蔥花、甜醬、辣醬、花生醬及芝麻等配料,來個混醬調味,腸粉夠滑,仲帶有些微焦香!

地址:西環西營盤高街39號地舖

第 2 站 西環街頭散步 遊走歷史建築群

在西環街頭遊走,會看到不少舊建築,當中有百年歷史的英式屋-舊贊育醫院,現為西區社區中心,另有歌德式教-救恩堂,現為一級歷史建築,全部都見證香港歷史值得遊覽,指定時間有開放給遊客入內參觀,有興趣可以去睇睇~

 

舊贊育醫院

地址:西營盤西邊街36A


 

救恩堂地址:香港西營盤高街97A

開放時間: 逢星期二至五 10am-12nn2pm-5pm

 

 

第 3 站 關興記:老店自家製豆腐花

位於第三街的關興記,已有多年歷史,主打豆腐及腐乳等食品,店內出售的豆腐花($9)都是自家製作,有冷熱可選擇,口感很滑,好啱夏天歎一碗!

地址:西營盤第365號地下

第 4 站 沙灣海景日落鞦韆

位於港島南區的大口環,又稱沙灣,於沙灣徑沿海邊位置有散步徑,可以欣賞到海邊日落美景,海邊有石壆可以影靚相之外,走過一點仲有附近居民自製的鞦韆,好啱配上黃昏時的靚景!西環坐58號小巴(收費$6.5),於沙灣徑下車,走出散步徑便到達。但要就得影相之餘,都要愛惜環境。

 

地址:沙灣沙灣徑

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓