【聖誕禮物2018】 Log-On買禮物攻略!同事/朋友/情侶交換聖誕禮物推介

文: 劉紀彤
2018.12.21

眨下眼就聖誕節,大家買齊聖誕禮物未呢?未買又未有Ideas的朋友都唔使擔心,就等小編為大家精心挑選一些在LOG-ON就買到的聖誕禮物,禮物分成唔同Budget,有$100、$200或以上價格,唔同預算買俾唔同對象例如同事、朋友、另一半都得,仲可以買100蚊、200蚊的禮物交換,未買聖誕禮物的朋友可以睇一睇,Last Minute去LOG-ON就可以一次過買齊所有禮物啦!

第 1 站 100蚊以內 平價交換禮物首選

臨去聖誕Party差一份禮物交換的話,LOG-ON店內都有唔少$100以內的禮物推介,當中有唔少商品男女都啱,平價得嚟又夠穩陣!

 

睇埋其他$100以內聖誕禮物:【聖誕禮物2018】聖誕Party交換禮物買咩好? 精選33份$100以下聖誕心思禮物!

 

 

即睇全文介紹

第 2 站 $100-$200 百搭禮物推介

 

如果有多少少預算的話可以考慮一下DIY音樂盒、按摩攬枕、暖手燈等等,集多種功能於一身,又靚又實用,買俾同事朋友一流~

 

 

第 3 站 $250或以上 情侶/閨蜜窩心禮物之選

 

買俾最親密的朋友同另一半當然唔可以馬虎!買俾女生的話可以考慮GEL甲機、香薰機等美容扮靚用品,如果買俾男仔就可以考慮相機、背囊等等,收到一定好窩心!

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓