【戶外好去處】$130無限時任摘任食士多啤梨!精選全港4大士多啤梨園

文: Eunice Lam
2019.01.11

每年12月至4月都係士多啤梨當造季節,除咗買返屋企食,大家又有冇諗過親自摘嚟食呢?原來香港都有唔少士多啤梨園可以俾大家摘士多啤梨,以下就精選咗4間士多啤梨園,大家假期不妨可以約埋朋友一齊去!建議大家去之前致電農場先行預約。

第 1 站 大棠有機生態園

大棠有機生態園是全港最大的士多啤梨培植場之一,並獲香港有機資源中心有機認證。現在只需$130就可以無限時任摘任食士多啤梨,有關價錢已包括入場費,3歲以下小童免費。如果想拎走士多啤梨就需按磅計算費用,$100/磅。另外,提提大家,每人只可進入士多啤梨園一次。

地址:元朗大棠山道十一號

時間:9:00am - 6:00pm (每天最後售票時間為 5:00pm)

資料及圖片來源:大棠有機生態園


第 2 站 羅氏本地士多啤梨園

羅氏本地士多啤梨園位於元朗白沙村,免入場費並提供免費泊車,每磅士多啤梨$60。另外,園方亦透露今年的栗米及豬乸菜也當造,大家亦可以採摘。

地址:元朗白沙村第一段橋頭

電話:2470 7981

資料及圖片來源:FB@羅氏本地士多啤梨園

第 3 站 上水天光甫有機士多啤梨園

上水天光甫有機士多啤梨園免收入場費,士多啤梨按重量收費。除了士多啤梨,大家亦可視乎每日實際收成情況採摘豆苗、荷蘭豆、紅菜頭、油麥菜等其他蔬菜。

地址:上水天光甫 (76K-天光甫巴士站對面)

電話:97683760 / 93774599


第 4 站 鳳凰農場

鳳凰農場位於上水打鼓嶺,免費入場,按重量計價。除了士多啤梨園,亦有自家菜園,可體驗拔蘿蔔。

地址:新界打鼓嶺蓮麻坑路168

電話:62194955

資料及圖片來源:FB@鳳凰農場

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓