「驚安的殿堂」唐吉訶德即將進駐香港 精選4類港人最愛人氣藥妝/零食/保健產品

文: 劉紀彤
2019.02.21

日本大型連鎖雜貨店「驚安的殿堂」唐吉訶德(或稱激安殿堂)上星期經官方確認即將進駐香港尖沙咀美麗華酒店地庫,引來了不少香港市民期待,以後用開日本藥妝美妝的朋友要入貨終於唔使飛去日本都買到啦!今次就為大家精選了4類香港旅客到日本最愛購買的人氣藥妝、零食、保健產品,等大家可以睇定,期待一下「驚安的殿堂」開幕!不過,據知香港「驚安的殿堂」分店未必會24小時營業,亦未有確實公佈將會在港出售的產品種類,想知會有咩買及確實開幕日期就要留意之後的消息啦~

第 1 站 日用品/保健品類

日本唔少保健品同藥品的效果一向大受好評,唔少港人去日本都會買定一些傍身,當中包括有腸胃藥、鎮痛貼、瘦身酵素等等,有食開的話如果以後有機會係香港買到就更加方便啦!

 

 

第 2 站 藥妝/個人護理類

 

雖然現時在香港都可以買到好多國外品牌的化妝品及護理產品,但去日本少不免都要買藥妝,「驚安的殿堂」不時更會推出一些特色的藥妝例如比卡超造型面膜等等,另外化妝棉、護手霜亦又平又好用,是唔少港人必買的產品。

 

 

第 3 站 零食類

 

除了藥妝之外,另一人氣商品非日本零食莫屬!日本「驚安的殿堂」的零食種類多而且價錢親民,仲有唔少期間限定口味,深受香港旅客喜愛,「驚安的殿堂」到港後如果能引入更多唔同款式種類的日本零食,相信一班零食怪會好開心!

 

 

第 4 站 卡通商品

 

唔只化妝品、食物,其實卡通精品同樣好受歡迎,「驚安的殿堂」不時會推出不同的官方授權卡通人物精品,例如Sanrio、迪士尼、Minions、比卡超等等,另外亦有售CHOKKORISAN排排坐公仔、Cable Bite等人氣商品,如果香港分店都有的話,各位粉絲以後就唔使搵代購啦!

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓