【全港美食】8大少女色系粉紅餐廳!歎勻彩虹蛋糕/英式下午茶/火鍋

2019.06.22

香港地有不少特色餐廳,當中有不少以充滿少女心的粉紅色為主題,可以歎到美食之外,亦有靚環境可以約埋好姐妹影相,今次就為大家推薦8間少女系粉紅餐廳,周末放假可以揀返間去下!

第 1 站 White Button Café

位於尖沙咀的「White Button Café」,全店以粉紅色為主調,內有多個粉紅影相位。早前更推出的波士頓龍蝦懸浮扁意粉($188),醬汁味道香濃份量夠兩個人一齊Share店內有多款甜點供應外,另有下午套餐推出,可以同好姐妹一齊食!

地點:尖沙咀亞士厘道23號雅士利中心12樓 

開放時間:星期一至日12nn-10pm

即睇全文介紹

第 2 站 美滋鍋

新加坡人氣美顏火鍋店「美滋鍋」,早前就正式登陸香港!全店以粉紅色為主,充滿夢幻感覺。店內亦是主打多款養顏湯底及食材,大受歡迎的招牌湯底是膠原蛋白養顏美容鍋,下次約埋姐妹們打邊爐又有新選擇!

地點:旺角登打士街56號家樂坊8803

開放時間:星期一至日12nn-3am (最後下單時間:凌晨2)

即睇全文介紹

第 3 站 Le Bread Lab

韓國大熱的甜品店LE BREAD LAB,去年進駐銅鑼灣開設旗艦店。全店均以粉紅色為主,出售多款韓國熱賣蛋糕,包括彩虹系列、熔岩系列及草莓系列等等,另有限定特飲,全部都充滿少女味道!

地點:銅鑼灣波斯富街116號地下

即睇全文介紹

第 4 站 Girlboss by Master Kama

Master Kama品牌旗下的Girlboss by Master Kama,於荃灣及屯門都有開設分店,店內同樣以少女粉紅色為主題,有多款融合菜式供應,另有多款創意飲品和甜品,特別配合少女風主題,全部都充滿心思。

 

地點:屯門屯隆街3號屯門市廣場一期3樓3223-3225號舖/荃灣大壩街4-30號荃灣廣場4樓432號舖

即睇全文介紹

第 5 站 花說 Fara xoxo

位於長沙灣的花說 Fara xoxo,受不少女生慕名而來打卡影相!店外的粉紅色招牌加上落地大玻相當吸睛,店內亦有不粉紅色可擺設。餐廳以西式輕食如All Day Breakfast、意粉、三文治及雞翼,啱晒同朋友聚會過一個休閒下午。

地點:長沙灣福榮街565號地鋪

開放時間:12nn-10:30 星期二休息

即睇全文介紹

第 6 站 Madame Fu

位於中環大館內的Madame Fu,充滿西式古典風味,當中有不同房間,當中就有間粉色為主題的Pink Room,環境舒適休閒,啱晒同姐妹們一齊歎下午茶!但要留意,位置有限,想坐Pink Room就記得要預訂啦!

地點:中環荷李活道10號(舊中區警署)大館營房大樓3樓

來源:FB@Madame Fu

第 7 站 Vive Cake Boutique

位於中環的手工蛋糕店 Vive Cake Boutique,除了店內設計充滿夢幻風格外,仲有不少立體造型和少女風格的蛋糕推出,可以歎到美食同時影靚相!

 地點:中環皇后大道中80號H Queen's 1樓3號舖

來源:FB@Vive Cake Boutique

第 8 站 L' Tea Room

位於尖沙咀的樓上CaféL' Tea Room,店內充滿花花裝飾和擺設,帶濃厚的少女感覺,環境清靜,同朋友聚會一流。店內更不時推出主題英式下午,包括戀之花下午粉紅鐵塔下午等。

地點:尖沙咀宜昌街6號2樓

來源:FB@L' Tea Room

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓