【書展2019】行完香港書展再醫肚!灣仔5大餐廳推介和牛三文治/Five Guy/ULURU

文: Toby Mok
2019.07.15

2019年香港書展在7月17日開鑼,大家可以在書展買到各式各樣的新書,而今年亦有繼續邀請不少名人主持講座。行完書展當然要食餐飯醫肚,今次就為大家精選5大灣仔美食,等大家在2019書展買完新書及文具後可以食餐好,即睇2019年書展灣仔區美食推介啦!

第 1 站 Five Guy

Five Guy香港的Menu與美國一樣,除了有多款漢堡及熱狗選擇外,更可按個人口味另加配料,全部免費,免費配料有煎炒蘑菇、墨西哥辣椒、A1牛扒醬、蛋黃醬等~另外,還一樣可以任食花生!亦有Five Guys招牌奶昔,與漢堡一樣,有多款配料可以免費加配,如朱古力、鹽味焦糖、Oreo曲奇塊等,最特別的就是花生醬及煙肉! 

地址:灣仔莊士敦道60號地下 

營業時間:星期一至日早上11時至晚上10時 

電話:36189122

即睇全文介紹

第 2 站 Wagyumafia

日本過江龍Wagyumafia主打高級和牛料理,日本的部分餐廳更採用會員制,不是隨便就吃到!Wagyumafia將和牛融入不同菜式當中, 熟成神戶牛入口即溶,十分滋味。Wagyumafia的招牌和牛三文治號稱全世界最貴三文治,由1000日元至2萬日元都有,最貴的神戶牛吉列三文治 (Kobe Shabu)索價2萬日元(約港幣$1500)。除三文治外,Wagyumafia亦有供應漢堡包、壽司等菜式,喜歡食牛的朋友可以一試,不過提提大家,餐廳暫時只接待會員,未做會員的朋友可能要再等等啦。

地址:灣仔愛群道32號愛群商業大廈地下1B號舖

營業時間:星期一至六18:30 - 00:00

即睇全文介紹

第 3 站 Tomato Story

灣仔新開主打番茄的主題餐廳「Tomato Story」,主打「番茄清湯系列」及「咖哩番茄飯系列」,鐘意食得健康的朋友可以去試試。餐廳不是用白飯,而是用番茄飯代替,用番茄濃湯湯底煮成,然後再加番茄肉。另外仲有番茄清湯中東油封鴨腿($78)、經典番茄牛肋肉($68)、咖喱牛腩同雞塊飯($68)等菜色一可以試,全部都加入番茄為配料,番茄迷記得唔好錯過。

地址: 灣仔麥加力哥街1號地下

營業時間:星期一至六 12:00 - 20:00 星期日 全日休息

即睇全文介紹

第 4 站 Omotesando Koffee

日本表參道極具人氣的過江龍咖啡店Omotesando Koffee招牌菜為超厚玉子三文治。玉子厚身嫩滑,三文治中間加入了小量芥末,濃濃的蛋味配上咸香味,口感和味道都好豐富!另一推介焦糖香蕉法式多士,多士外脆內軟,可以加埋焦糖香蕉同忌廉一齊食,鍾意食甜品的朋友一定要試試!

地址:灣仔皇后大道東200號利東街G24-25號舖Omotesando Koffee

營業時間:星期一至五08:00 - 20:00 星期六至日09:00 - 21:00

即睇全文介紹

第 5 站 ULURU

ULURU是全港首間手繪壁畫純白歐陸餐廳,牆上所有壁畫都由一班大學生親手繪畫,勾畫出歐式大宅的輪廓,例如有櫥櫃、書櫃、梳妝台。壁畫往窗外的都是歐洲的美景與鬧市。餐廳提供多款西式美食,包括漢堡、意粉及多款外型吸引的咖啡及甜品,大家可以一邊影靚相一邊歎美食。

地址: 灣仔春園街1-11號春暉大廈1樓 

營業時間:星期一至日11:30am-11pm

即睇全文介紹

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓