【元朗好去處】新年好去處!元朗行山掃街美食一日遊 芫荽餃子/Cafe美食

文: Toby Mok
2020.01.24

好多人新年都喜歡去行山行大運,但又怕行山太辛苦?今次就為大家介紹元朗輕易行山路線,元朗河背水塘路線易行舒服,適合一眾行山新手!之後仲會推薦多間元朗食店掃街歎人氣美食,等大家可以行完山後去食,餐廳包括有羅東肉焿番、田園風cafe悠、維港灣餃子坊等,新年假期不妨同家人或朋友到郊遊去行吓,即睇元朗行山掃街美食一日遊路線推介。

第 1 站 羅東肉焿番

羅東肉焿番在台灣頗有名氣,香港首間分店在元朗,有賣新竹米粉和仙草芋圓冰。肉焿新竹米粉,味道濃卻沒有油膩感;而仙草芋圓冰,芋圓口感煙韌,而且大大粒,仲食到小丸子,用來做飯後甜品很滋味。另外還有台灣人氣的辣乾拌麵、炸物拼盤,能食到甜不辣、鹽酥雞、炸四季豆等。飲品方面,還能飲到古早冬瓜茶、冷泡無糖高山茶。

地址:元朗鳳翔路69號建輝大廈地下5號舖

電話:6112 5353

營業時間:11:30pm-6pm(初三啟市)


 

第 2 站 河背水塘

好多人新年都喜歡去行大運,而去行山郊遊就最適合啦。如果不想太辛苦,推介大家到元朗河背水塘走走。路線輕鬆易走,環境遼闊,空氣清新。沿家樂徑直走,更有一小片竹林。交通前往方法方面,元朗泰衡街有新界專線小巴71號直達河背村,走大約三十分鐘便到水塘。整段路程不用半天就走完,適合入門郊遊的朋友。

第 3 站 悠

悠Cafe以木材製作門口,而且門前種滿不同植物,田園風十足,店內環境裝修亦以木材為主,更有不同書籍可供客人閱讀,適合一眾文青去歎下午茶。

地址:元朗鳯攸北街9A昌威大廈28號地舖

營業時間:星期一08:00 - 16:30;星期二至五08:00 - 22:30;星期六09:00 - 22:30;星期日全日休息;公眾假期09:00 - 22:30(初四啟市)

資料及圖片來源:

第 4 站 維港灣餃子坊

維港灣餃子坊由餡料到包餃都是全人手製作,加上用老火湯熬製的湯底,確保新鮮美味。店鋪招牌芫荽餃子用了海量的新鮮芫荽包製,濃郁足料。另外餐廳亦有提供其他口味,例如野生松茸餃子、流心芝士餃子,都是人氣之選。餃子控經過可以試試。

地址: 元朗水車館街74號地舖

營業時間:初四啟市

第 5 站 小碓幸

小確幸主打售賣近年大熱的布丁燒,布丁燒頂層為芝士蛋糕,中間為布丁,而布丁面層有焦糖,食落十分有層次。店舖仲會設有幾款字句等大家可以用布丁燒傳達心意,按下圖睇有咩食。

地址:元朗馬田路50號朗景臺2座地下12號舖

營業時間:星期二至日12:00 - 21:00(初四啟市)

資料及圖片來源:小確幸

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓