【情人節餐廳2020】香港10大情人節浪漫海景餐廳推介 靚景食西餐/情人節套餐

文: Toby Mok
2020.02.06

2020年情人節又就快到,情人節好多情侶都會出街食飯慶祝,慶祝情人節當然要搵間靚景餐廳先有氣氛,今次就為大家介紹香港10大海景餐廳,等大家可以歎住美景食晚餐。今次推介的靚景餐廳除了有西餐鋸扒之外,仲有法國菜、歐陸式輕食、意大利菜、泰國菜等等。即睇2020年香港10大靚景情人節餐廳推薦!

第 1 站 Hue Dining

Hue Dining是間由香港藝術館翻新而成的澳洲過江龍餐廳,店內設計採用巨型玻璃窗形式,用餐時可以望到維港兩岸海景。餐廳以園林為設計主題,配搭窗外的樹木風景,環境十分清幽。Hue Dining主打現代澳洲菜,更提供一系列素食菜式,餐廳於今個聖誕仲推出情人節主題晚餐添,按下圖睇詳細餐單及有咩食。

地址:香港尖沙咀梳士巴利道10號香港藝術館1樓

電話:3500 5888

資料及圖片來源:Hue Dining

第 2 站 Mango Tree

來自曼谷的高級泰國菜Mango Tree在2011年登陸香港,在香港各區都有分店。Mango Tree圓方店佔地6000呎,新裝潢混合現代和前衛的風格,用餐區以雨林中的大樹下為主題,面朝維港景色,大家可以一邊歎高級泰菜一邊欣賞靚景。Mango Tree更會推出情人節主題套餐,大家可以同伴侶去試試。

地址:九龍柯士甸道西一號圓方2樓2032號舖

營業時間:11:30-23:30

第 3 站 Ink

位於尖沙咀海傍香港藝術館地下的開露天餐廳Ink主打歐陸式輕食,餐廳佔地5,500平方尺,有手工啤酒、自家製雪糕、海鮮生蠔便餐及龍蝦包等。餐廳採用外賣自取形式,客人取餐後可在露天公眾座席或半露天用餐區內用餐。對著維港海景歎啤酒,十分休閒寫意,不失為假日或情人節節好去處。

地址:香港尖沙咀梳士巴利道10號香港藝術館G樓

電話:35005881

營業時間:9:00 - 22:00

第 4 站 The French Window

餐廳落地玻璃窗的設計面向維港摩天輪海景,景觀開揚,週末時不妨跟另一半到這裡歎個豐富Brunch,享受一個輕鬆悠閒的下午吧!

地址:中環國際金融中心商場三樓3101舖

營業時間:星期一至五;12nn - 15:00;18:00-23:00;星期六至日12:00 - 23:00

資料及圖片來源:The French Window

第 5 站 ÉPURE

位於尖沙咀的ÉPURE是間法國餐廳。店內的環境種不同種類的植物,令大家有種置身在夢幻花園的感覺。酒吧外亦有無敵大海景,大家可以一邊吹海風一邊歎酒,與情人共晉晚餐。

地址:尖沙咀廣東道海港城海洋中心4樓403號舖

營業時間:星期一至五:12:00-14:30(午餐時段);星期六、日及公眾假期:12:00-14:30PM(早午餐時段)晚餐時段:18:30-23:00

資料及圖片來源:ÉPURE

第 6 站 Dear Lilly

Dear Lilly是以情書、首飾盒為主題的頂樓玻璃屋,酒吧中擺放了填滿花朵的復古香水瓶、情書和古董裝飾品,地板更刻有情書摘錄。另外亦設有戶外座位,室內室外都望到海景。店內更有心形復古珠寶首飾盒的廂座,十分浪漫,部分食物都以花為主題,外表吸引,按下圖睇有咩食。

營業時間:星期一至三11:30 - 23:00;星期四至六11:30 - 01:00;星期日11:30 - 00:00

地址:中環金融街8號國際金融中心商場4樓4010鋪

第 7 站 Fortnum & Mason

Fortnum & Mason店舖兩層高,底層為商品百貨部,有過千款茶葉、曲奇、朱古力、酒類及Hampers等貨品。一樓則為餐廳,餐廳側面更面向維港,配以現場鋼琴演奏,大家可以在晚上邊欣賞夜景邊歎美食。食客除了歎到Fortnum's招牌的英國傳統下午茶,仲可以食埋午餐及晚餐,按下圖睇有咩食及餐廳環境。

地址:尖沙咀梳士巴利道18號 K11 Atelier 022號鋪

營業時間:星期一至六11:30-24:00;星期日11:00-23:30

第 8 站 AMARE Bistro & Wine

AMARE Bistro & Wine主打意大利菜,餐廳設於海傍,有戶外座位,讓人可以一邊品嚐招牌意大利菜一邊欣賞海景,非常悠閒。餐廳的招牌菜式有黑松露蘑菇意大利飯、黑松露卡邦尼意粉,亦有供應一系列手工薄餅、意式甜品等等,而且價錢相當親民,大家到將軍澳覓食又多個選擇啦!

地址:將軍澳唐俊街23號Monterey Place地下G02舖

營業時間:星期一至日11:00-22:00

第 9 站 Paper Moon

Paper Moon是間源於米蘭的意大利過江龍餐廳。店舖座落於尖沙咀海旁,大家可以一邊飲酒一邊欣賞尖沙咀美麗海景。餐廳的意大利菜當然亦十分出色,各位西餐愛好者可以試試,按下圖睇店內環境及美食。

地址:尖沙咀海港城海運大廈3樓OTE 301號舖

營業時間:星期日至四 11:30-14:30;星期五、六及公眾假期前夕 11:30-03:00

資料及圖片來源:Paper Moon

第 10 站 Aqua

Aqua除了是一間別具特色的意大利菜及日本菜餐廳之外,餐廳的上層更是一間酒吧。酒吧採用落地大玻璃設計,可以飽覽維港兩岸無敵海景,有種「大地在的腳下的感覺」,十分壯觀。

地址:尖沙咀北京道1號29樓

營業時間:星期一至日 12:00-14:30、18:00-23:00

資料及圖片來源:Aqua

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓