【香港周圍遊】何文田慢活輕鬆半日遊 日系按摩店/貓貓Cafe/懷舊配水庫影相打卡位!

文: Elly Lee
2021.02.28

相信平日大家都忙於返工、返學,今次就帶大家來到何文田,來個慢活輕鬆半日遊吧!讓大家輕鬆地影相玩樂一番之餘,仲可以舒經活絡一下。今次這個何文田半日遊路線中,除了帶大家到何文田裡發掘不同的香港景點,影相打卡之外,更會有和貓貓零距離接觸的體驗,甚至更走到日系養生足浴店裡好好享受一下。仲唔快點Bookmark定,約埋朋友週末裡輕鬆半日遊一下!

第 1 站 松·足浴養生

週末假期當然要來舒經活絡。何文田有一間養生足浴店,裝潢非常有特色,和式風格佈局,打卡影相都一流。而且環境乾淨,衛生處理亦十分好。足浴店主打皇牌養生套餐,包括排毒足浴桶、足底按摩和頭肩頸按摩。另外亦有磁叉排毒和上海式修腳皮等人氣項目,一齊黎睇睇!

地址:何文田梭亞道15號地下3號鋪

即睇全文介紹

第 2 站 貓島 Cat Jungle Cafe

按完摩可以走到旺角與貓貓互動一下!旺角新開一間佔地1000呎的貓貓Cafe「Cat Jungle Cafe 貓島」,各位貓奴不要錯過啊!旺角這家貓貓Cafe更是全港首間設置戶外空間的貓Cafe。貓島同時亦是流浪貓的中轉屋,幫助拯救流浪貓的義工組織收留貓貓,並設有貓咪領養服務,歡迎有緣人領養貓貓。喜歡貓咪的各位可以盡情與精靈活潑貓BB近距離接觸和玩小遊戲。

地址:旺角西洋菜南街5號好望角大廈地下1002室

即睇全文介紹

第 3 站 迷你青馬大橋、懷舊配水庫影相打卡位

第三站就帶大家來到郊區逛一逛,好好放鬆一下之餘順便影靚相。何文田一帶其實有不少影相秘景!於常樂街花園二期裡已經有個源於1968年的歷史建築 — 東何文田配水庫。充滿古舊感的配水庫現在更為不少人的打卡影相位。沿著斜坡上山,走到常樂街花園一期,花園內充滿各種樹木,景色怡人。而花園內更有一條「迷你青馬大橋」。

地址:何文田常樂街花園一期、二期

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓