【車仔麵香港】精選6間抵食貼地港式車仔麵 任揀近30款美食!龍躉/花甲/豬手/甜酸齋

文: 梁穎心
2021.05.25

由小販檔到入駐實體店,可以自由組合配搭的車仔麵,一向是極具香港特色的食物,它的百變是不少人喜愛車仔麵的理由。雖然配料愈變愈多,但簡單的腩汁、辣醬、蘿蔔、魚蛋、豬腸豬紅、油麵等配搭仍然是不少人的必點之選。車仔麵不難煮,出眾的就難求,以下搜羅了6間車仔麵店,不求用料豪華,但要樸實美味。總有一間車仔麵店喺左近,有興趣朋友就別錯過了。

第 1 站 麵尊

這家港式車仔麵店位於銅鑼灣,能在拉麵店林立的登龍街佔一席位,肯定有幾道板斧。湯碗很有特色,用的是古裝片常見雞公碗,麵和餸份量足,3餸麵價錢合理。除了大路車仔麵餸例如豬腸、豬紅、魚蛋、鴨腎等,連酸齋、美味齋、炸魚皮、咖哩牛柏葉都有供應。酸齋入味浸了湯汁味道仍不會被完全沖淡,牛柏葉爽口,炸魚皮大大塊又夠脆。心大心細不知選甚麼更可以剔招牌大尊,有豬紅、蘿蔔、咖喱魚蛋、紅腸、豬皮、菜,最平民貼地車仔麵選擇。

麵尊

地址:上環蘇杭街22-24號1號舖

地址:銅鑼灣登龍街18號V Point地下5號舖

來源:麵尊

第 2 站 堅料豬手車仔麵店

店舖位於元朗,裝潢簡潔整齊,小店除了主打車仔麵,同時有售煲仔飯、燉湯、鑊氣小炒等。店家非常有心,豬手經人手拔除,零豬毛不會刺口。豬手入味軟腍,醬汁濃郁,配車仔麵一流。其他推薦配料包括瑤柱柚皮、牛肚、牛孖筋、香煎鴨胸和香辣雞尖。超豐盛煲仔飯須預訂,有趣的是一飯兩食的風味。在用過第一輪煲飯後,店員會倒普洱茶進瓦煲內,結合飯焦再滾兩滾,吃法有點像茶泡飯,茶香飯焦香臘味香混合在一起,十分惹味!

堅料豬手車仔麵店

地址:元朗安良里7號寶益樓地舖

來源:堅料豬手車仔麵店

第 3 站 明明車仔麵專門店

餐廳位於灣仔,裝潢有心思,部分設計刻意還原舊式冰室,有心思。四餸麵$50,份量適中,領格適宜。必點蒜辣汁重蒜香惹味,咖喱魷魚爽口彈牙,甜酸齋、瑞士雞翼、冬菇、溏心蛋亦推薦。小食口水雲吞夠入味,蒜味雞尖刺激香口。樽仔奶茶香濃順滑,可以一試。

明明車仔麵專門店

地址:灣仔軒尼詩道290號地下

來源:明明車仔麵專門店

第 4 站 華記潮州滷水車仔麵

位於太子的華記屹立多年,主打滷水湯底,前陣子細舖搬大舖提供更多堂食雅座。滷水膽沿用十年以上,大部分配料都是由滷水熬煮,非常入味。特色配料牛肉餅為店主家鄉小食,似貢丸又似牛丸,爽口彈牙。白蘿蔔入味冇渣,豬腸乾淨彈牙,超大魚蛋很滿足。必點特色小食太陽餅,它是由原隻鮮蝦、墨魚肉、鯪魚肉製成餡再即叫即炸而成的蝦餅。甚麼都想試可點五餸車仔麵 ($60),包括蘿蔔、紅腸、大腸、魚肉春卷和豬臉頰肉。

華記潮州滷水車仔麵

地址:太子界限街34號地下

來源:華記潮州滷水車仔麵

即睇全文介紹

第 5 站 三不館車仔麵

餐廳裝潢刻意還原了老香港風情,除了牆身綠磚,還可以在天花看見各式招牌,懷舊風感覺親切。最低消費兩餸麵約$32,3餸約$40,4餸$50左右,大廚的得獎四川麻辣汁香口惹味,不唱辣可選鮮甜茄湯,蝦卷、豬腸、辣魷魚、瑞士雞翼、豬頸肉都推薦。小食招牌麻辣豬手入味大件份量足,口水雞亦風味十分很還原,芫茜皮蛋同樣吸引,辣蒜孜然雞翼香口難忘。店內設大十必食推介,選擇困難症可參考下單。

三不館車仔麵

地址:大埔廣福道88號地下

營業時間:星期一至日  11:30 - 22:00

地址:荃灣登發街10號地下

來源:三不館車仔麵

即睇全文介紹

第 6 站 龍門客棧

與電影用名的這間車仔麵店位於大埔,標榜無味精,利用食材和香料,帶出食材原鮮味。除了熬足12小時的牛骨湯底車仔麵,還有私房菜、客家菜、家常小菜、期間限定的蛇羹等供應。真材實料的車仔麵4餸才$50,價格相宜。和店名一樣豪氣的是,不限定供應的龍躉、時令花甲和海蝦做車仔麵餸,份量並不吝惜。醬料可選奇味汁、車仔汁、麻辣汁和咖哩汁,建議先品嚐了清湯牛骨湯再拌醬料。其他車仔麵餸如魚蛋、牛坑腩、大塊豬皮等都推薦。

龍門客棧

地址:大埔懷仁街7號地舖

營業時間:星期一至三、五至日  12:00 - 20:00

來源:龍門客棧

即睇全文介紹

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓