【大澳美食】大澳掃街美食+特色Cafe推介 海景玻璃屋/即炸沙翁/滷水大墨魚/炭燒雞蛋仔

文: LorLor Lee
2021.04.03

不少人放假都選擇到郊外遊玩,不妨趁復活節假期到充滿漁村風情的大澳一日遊,大澳除了有特色棚屋、中華白海豚遊覽船、虎山等景點之外,亦有很多特色小食及餐廳。以下為大家精選幾間大澳Cafe餐廳及掃街美食推介,包括漁村棚屋Cafe、海景玻璃屋餐廳、炭燒雞蛋仔及即炸沙翁等等,同家人朋友來一趟大澳一日遊啦!

第 1 站 蘇廬Solo 大澳漁村風清特色棚屋Cafe

大澳有一幾間充滿漁村風清的特色棚屋Cafe「蘇廬Solo」,邊望靚景邊吹海風,歎美食及咖啡,舒服寫意。店舖主打不同輕食及咖啡,例如有香濃豆腐芝士蛋糕、Tiramisu、雞翼蝦子麵。飲品方面,有十多款精品咖啡及特飲可以選擇,包括香滑affogato、冰滴咖啡、鹹檸蜜等等。
 
蘇廬Solo
地址:大澳吉慶街86-88號地舖
營業時間:星期一至六 11:00 - 18:00(星期日休息)

第 2 站 大澳掃街小食

大家一路遊覽大澳的時候,不妨亦可順道掃街試多勻多款大澳地道特色小食!甜品小食就例如有即炸蛋香沙翁、炭燒雞蛋仔、香滑豆腐花、爆餡花生糯米糍等等。海鮮方面就有大澳大魚蛋、滷水大墨魚、炭燒海鮮、串燒等等,掃街美食超多選擇!

第 3 站 Tai O Lookout 大澳文物酒店海景玻璃屋餐廳

這間位於大澳文物酒店Tai O Heritage Hotel的餐廳Tai O Lookout,玻璃屋頂設計透光感十足,可算是大澳地標餐廳。餐廳還可以飽覽大澳海邊景觀,同時亦是欣賞日落的好位置。食物方面推介2層架tea set,套餐包有大澳黃金蝦多士、大澳鹹魚肉餅,甜品就有意式奶凍、西班牙油條配朱古力醬、紫貝天葵雞蛋仔等多款特色小食,亦會不定期推出不同主題下午茶,賣相精美,影相打卡一流!

 

Tai O Lookout
地址:香港大嶼山大澳石仔埗街
營業時間:08:00 - 21:30

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓