$500包送貨! 澳洲和牛、日本帶子情人節大餐懶人包

2016.01.25

情人節唔想又係行街睇戲食飯?想特別一點的話,不妨煮下飯仔,但怕煮得唔好食?咁就要試下呢個超級懶人包,唔駛洗、切或量,打開就煮得,仲配埋蠟燭、情人節裝飾,夠晒方便!

全港首間提供Ready-To-Cook服務的Secret Ingredient今年以澳洲和牛、日本帶子作情人節懶人包主菜,講明係情人節套餐,又點少得女生的飯後甜品,另包兩個朱古力心太軟。即使無煮飯仔經驗,只要按食譜卡指示烹調,即時「出得廳堂」。

情人節餐單即日起至2月12日接受預訂,$500蚊夠兩位用,仲可以當埋情人節節目。

 

如果唔鐘意牛扒、帶子,官網亦有其他菜式,下午5點前訂購可即日送貨。$400以上的訂單能享受免費速遞服務,預訂網址:http://goo.gl/75HHCC

下頁: 睇埋更多情人節好去處 

活動資訊

  • 日期2016年1月25日 - 2016年2月12日
  • 地址 Secret Ingredient網址
  • 電話2108 4000

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓