港版泰國潑水節 設「翟道翟」式跳蚤市場

文: 尋玩人
2016.04.09

泰國潑水節一向受各國的朋友歡迎,相信唔少人或者你嘅朋友都特登飛去泰國玩。即使請唔到假,4月10日都可以過九龍城參加潑水節活動,到時鍾意點潑就點潑!

泰國潑水節一如以往在「港版小泰國」之稱的九龍城舉行,同場其他活動包括:潑水節巴士巡遊、仙女古色巡遊、泰國舞蹈表演、泰國拳王表演等,還有「翟道翟」式跳蚤市場,節目豐富。 

 

 

玩時玩都要有禮貌,記得潑完人講句泰文新年快樂「sa wa dee pee mai」再笑一笑祝福對方,但見到僧人、嬰兒、孕婦、老人及巡遊隊伍就千萬不要潑,亦不能潑冰水或髒水。

第一個所「潑」的人「不是因為你討厭他,而是因為你眼裡只有他。」當日就叫埋你眼中的他、他和他一齊去潑水節,話俾佢知你有幾著緊佢啦!

仲有成個月先到等唔切?唔緊要,睇年舊年精華片段望梅止渴!

 

以上圖片來源:  Modelandwaterfest.hk

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓