玩Pokemon Go搵到真愛?交友APP搞捉小精靈單身派對

文:
2016.08.12

Pokemon go威力有幾大?可以令平日歎慣冷氣的都市人在酷熱天氣下都願意四圍行到滿頭大汗就知!有人一雙一對去捉小精靈增進感情,咁又有無諗過身旁的單身訓練員感受呢? 

圖:lunchclick.co

單身的小精靈訓練員機會嚟!今個星期日(8月14日)約會手機程式Lunch Click將會於沙田舉行Pokemon go dating活動,為喜歡捉小精靈的單身男女當媒人。當日活動不單是捉小精靈,一開始會先進行破冰遊戲俾男女雙方互相了解,再為參加者分成小隊到沙田中央公園捕捉精靈。

無論想去捉真愛抑或捉小精靈,獲得精靈CP值最高的隊伍可以得到特等獎2500個Pokecoins,平時打道館打贏先得10個咋,聰明的精靈訓練員要把握機會喇!

圖:youtube 

活動費用全免,不過要21歲或以上的單身朋友才能參加,有興趣可於網上報名,識返個另一半一齊踏上收服小精靈的旅程啦!

 

Pokemon Go相關情報:

鯉魚王識得用其實好有用 極速升道館要靠佢

這18張Pokemon女友比喻圖 不怕死的男孩即管分享給愛人看吧

落餌其實要講timing 像這樣餵紅莓可讓你更易捉到稀有精靈

Pokemon 攻守排名圖 這7隻小精靈屬S級最強

低CP值都可以贏?打GYM 踢館取勝秘笈


活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓