神喼、魔鏡,玩轉智能潮物 即去Smart Five Carnival!

文: Moses
2017.11.08

自拍神棍?美顏相機?Out啦!依家係智能時代,個個都講Smart Living,唔通個個都知有咩最新、最潮嘅智能產品咩!想成為真正嘅潮物達人?現正喺沙田HomeSquare舉行嘅《Smart Five Carnival》展覽會啱晒你,現場展出多種潮流智能電子產品之餘,仲有VR虛擬實境同MR混合實景遊戲免費試玩。無論係單身友、拖友定係一家老少都咁適合,今個weekend又多一個好去處啦! 

真正「喼神」駕到   美肌「魔鏡」女人一定要知

香港人最愛旅行, HKT Smart Living今次就在展覽會上引進令人嘩聲四起的智能行李箱Prologic Robotic Suitcase  –  一個會自動跟住你行,唔洗自己拖的行李箱,只要你戴上智能手環,行李箱就能準確識別你的位置,並可以避開路上障礙物,時刻緊隨你身邊!加上GPS全球實時定位及超出安全範圍的震動提示,以後就不怕整唔見行李箱或擔心行李箱被偷啦,啱晒鍾意去旅行shopping嘅你! 

「喼神」會自動跟住你走,以後唔使再自己拖喼喇!

這個「喼」不是普通的喼,而是內置GPS全球定位及感應器的智能行李箱Prologic Robotic Suitcase,可以幫助行李箱準確識別用家位置。 

 

小時候一定有聽過不少童話故事,相信女士們都希望可以擁有一塊「魔鏡」滿足自己的貪靚慾。展覽會上另一款智能電子產品「HiMirror Plus麗寶智能美肌鏡」同樣吸睛,美肌鏡不止懂得進行皺紋、細紋、膚色、黑眼圈及黑斑等皮膚分析,助用家為肌膚提供針對性護理,更設有日落、派對及戶外陽光等5種不同情景化妝燈,令你去咩埸合化咩妝都可以得心應手!女士們見到這塊「魔鏡」都想立即拎走,男士們見到亦難免心思思買來送給另一半,女朋友、老婆愈來愈靚,最幸福嘅當然係男士喇! 

HiMirror Plus麗寶智能美肌鏡設有日落、派對及戶外陽光等5種不同情景化妝燈,下次去party之前識做啦! 

 

此外,同場仲有其他不能錯過的潮流智能電子產品,適合一家男女老少(還有毛孩),例如能訓練毛孩頭腦的CleverPet Hub;能24小時監測嬰兒皮膚溫度、心跳狀況及腹部起伏的Asus VivoBaby智能嬰兒監測器; Ganker格鬥機械人及智能監察機械人。留意番… 所有科技產品係俾你任玩任試!仲唔快啲黎? 

Smart Five Carnival展覽會連寵物需要都顧及到,CleverPet Hub寵物訓練器能刺激寵物腦部,助寵物成長。

可以互相攻打的Ganker格鬥機械人,衝呀!殺呀! 

 

免費試玩VR同MR遊戲    全方位享受Smart Living體驗

智能電子產品愈出愈多之際,大眾對VR虛擬實境同MR混合實境遊戲的興趣亦愈來愈濃厚。一場來到Smart Five Carnival展覽會,不妨親身體驗一下場內特設的三大VR遊戲體驗區,包括驚心動魄的前線戰場(Front Defense MR)、緊張刺激的拳擊比賽(Knockout League),以及足不出戶都玩到嘅過山車歷險(Roller Coaster)。所有遊戲免費入場試玩之餘,大家更可於完成前線戰場遊戲後獲得MR混合實境遊戲片段,隨時回味自己成為遊戲故事主角的驚險過程! 

Front Defense MR驚心又動魄,玩完仲可以獲得混合實境遊戲片段回味添! 

 

此外,同場更設有「智能家居方案」及「Smart Charge『全線充』」主題區,一方面讓大家透過Amazon Alexa、Google Home及Lutron的聲控系統體驗便利的智能家居,一方面展示為電動車車主而設的一站式電動車充電服務Smart Charge「全線充」,將Smart Living的概念擴展至生活上不同層面!玩勻四大主題區之後,大家只需完成指定任務並讚好Smart Living Facebook專頁,就可以換取精美嘅Smart Living長遮番屋企添!又玩又拎,點可以錯過呀! 

「智能家居方案」區讓大家透過Amazon AlexaGoogle HomeLutron的聲控系統體驗便利的智能家居。 

展覽會還展示了為電動車用家而設的一站式電動車充電服務Smart Charge「全線充」,將Smart Living的概念擴展至生活上不同層面。 

Smart Five Carnival展覽會現正在HomeSquare地下大堂舉行,今個weekend過來玩吓、感受吓智能產品的威力吧!

 

展覽詳情

HKT Smart Living <>展覽

地點:沙田 HomeSquare 地下大堂

日期:即日至本月19 日

時間:下午12:00 – 晚上8:00 

更多詳情:https://goo.gl/AtQKcp

 

資料由客戶提供 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓